getverderrie, staat het net op pagina 2

Nou mot ie weer op zoek naar spiegel versmallers om de port uit te kunnen.Tulipan schreef:I Knew it, i knew it !!![]()
![]()
Goed verslag trouwens, nu heb je geen spiegelverbreders nodig hé
Mazzel
Tulipan
AMEN!!RedStrom schreef:Iemand al ervaring met andere dan de standaard kappen die dit kan beamen (of toch be-amen)?
![]()
Joost schreef:Ik krijg een waanzinnig "star trek" gevoel bij het zien van die kerstversiering in de handkappen. I gotta get me two of these!! Waar is de zaak in backorder te plaatsen amigo??
Bij deze:Leville schreef:@ Joost: Wat geeft het als je het bovenste deel van dat Givi windscherm weg laat?
@ Rhino: frontaal fotootje van je strom vanop enkele meters afstand?
Jep, ook precies mijn reden tijdje geleden om ze te bestellen.Richard_ schreef:Wil ik gister mijn spiegel verstellen breekt er een stukje bij het gewricht af.
Had ik meteen een goede reden om ook de ER6 spiegels te bestellen.
Was inderdaad ook 40.86 euro kwijt en vanaf 50 euro gratis verzending dus nog wat smeermiddelen erbij gekocht.Was 40,86 kwijt voor de spiegels : met verzendkosten samen 47,36
- ben te lui om m'n orginele ruitje terug te plaatsen, maar ik vraag me af of die spiegels niet meer gedaan hebben tegen de turbulentie dan het flip-ruitje...
Dat was ook mijn eerste gedachte: Wat lelijk...Koopman schreef:Ja, ik zal wel wat moeten doen. Alleen vind dit scherm niet zo mooi 2 grote schermen, teveel opvallend.
Zag net je andere post staan pas... en dat erg gevoelig voor trillingen.. is dat al minder als met origineel?PvdBogaard schreef:deze heb ik te koop ! Afgelopen winter gekocht. Ca 500km mee gereden. Motor is inmiddels verkocht. In het begin had ik ze maximaal wijd staan. Dan is het erg gevoelig voor trillingen. Dat wordt gereduceerd door zo strak als mogelijk de bevestigingsschroeven aan te draaien. Ook iets minder ver naar buiten toe zetten maakt het beeld beter. Turbulentie duidelijk verbeterd. het zichtbaar oppervlak van deze is merkbaar kleiner dan de orginele spiegels.