Vandaag eindelijk met ER6n spiegels (Kawasaki) gereden.
Er is merkbaar verschil. De stroom lucht die aan de zijkant van de ruit via de spiegel op de arm komt heeft geen last van de spiegel meer.
En dat is veel prettiger. Je merkt het echt. Veel natuurlijker, minder horten en stoten.
Tijdens testen vandaag met de verschillende spiegels bleek wederom dat met andere spiegels, en madstad+vario, geen turbulentie mogelijk is.
En wat rijd dat prettig zeg

Het goede van de madstad+vario is dat je die naar de omstandigheden kan aanpassen.
Spiegels, madstad, vario: ze werken echt !!! Ik ging wel steeds sneller rijden. Waar eerst 100 veel was, rij je veel makkelijker 120-130.
Ik heb inmiddels in mijn helm iets achter de wangkussens gedaan zodat die nog beter aansluiten. Scheelt geluid.
Ik heb mijn gele ipv groene oordopjes in (die Alpine motosafe dingen). Hoor je de motor nog steeds lekker.
Al wat al: WAT EEN PRET !!!
Echter vandaag bleek ook weer: ook al heb je alles goed, het blijft altijd een spel met de wind (hard, zacht, van voren, opzij of achteren), voorliggers (Fiat 500 of bus). Dan kan er toch wel turbulentie ontstaan in de zin dat je de letters op borden niet goed kunt lezen. Draai je de bocht om, of rij je langzamer of sneller, dan kan het weg zijn.
Ik ben nu helemaal happy met m'n spiegels, madstad, vario en helm en dus met mijn V-Strom.
Topkoffer zit er sinds vandaag ook op. Ik ben er helemaal klaar voor. Laat de kilometers maar komen.