Laat het maar weten wanneer en hoe ik evt. geld moet overmaken.
Hoe eerder hoe liever natuurlijk

Ben jij benieuwd hoe "KLOONTJE" eruit ziet en nieuwsgierig naar z'n mogelijkeden, Kom dan gezellig een kijkje nemen
Dacht jij dan dat 'meer benzine door hogere ruitstand?' WEL serieus bedoeld was???Strompel schreef:HAHAHA en ik dacht dat ik cynisch was!![]()
Als ik dan goed heb meegeteld zal ik wel zo ongeveer de vijfde geinteresseerde zijn dan,zo ongeveerRhino VStrom schreef:Hoi Diffie,Diffie schreef:Na deze positieve berichten ben ik benieuwd wanneer de volgende serie klonen gemaakt kan/gaat worden.![]()
![]()
Wil er dan ook graag 1 reserveren (RVS)
Er zijn nu, met jou erbij, weer 4 mensen geinteresseerd in "KLOONTJE". Ik denk dat er wel meer bij zullen komen. Dus ik wacht nog even met bestellen. Zodra ik, na betaling, voldoende bevestigingen binnen heb gaat de order de deur uit.
M.V.M.G.
Peter
Zie PBtjemarkh schreef:Heren,
Ook ik ben geinteresseerd,
Bij/met wie moet ik de zaken verder afhandelen?
groet,
Mark
Kun je beter niet doen.Rhino VStrom schreef:Als blijkt dat het zuinige verbruik mede aan "KLOONTJE"te danken is, vraag ik bij de nieuwe minister van milieu, MILIEUSUBSIDIE aan
.
STEL JE VOOR, ALLE V-STROMMERS VERPLICHT EEN 'KLOONTJE'. Dat zijn toch HÉÉÉÉL veel adaptersKun je beter niet doen.
Milieu-inversteringen die een terugverdientijd van 5 jaar hebben zijn nu al verplicht voor bedrijven.
Als jij 'm gaat tippen kon kloontje wel eens verplicht gesteld worden.
Hoi Deres,Deres schreef:iemand ooit gedacht om kloontje aan te sturen met 2 motorreducties ?
1) omhoog <-> omlaag
2) kantelen : voor <-> achter
misschien wel haalbaar ...
Deres,Deres schreef:iemand ooit gedacht om kloontje aan te sturen met 2 motorreducties ?
1) omhoog <-> omlaag
2) kantelen : voor <-> achter
misschien wel haalbaar ...
Daar valt over te pratenZijn alle kloontjesbestellers van het eerste uur (pak 'm beet de eerste 20) dan niet automatisch aandeelhouder?
Groet,
Mark
Als Stroompje ben ik ook iemand die dit soort zaken altijd eerst even aankijkt en zo ook nu heb ik dat gedaan. Wel de post altijd met interesse gevolgd. Stond op het punt om mij ook op te geven voor de tweede serie toen ik opeens las van een 'gemotoriseerde versie' En omdat ik vooral iemand ben van het gemak ben ook ik zeer geïnteresseerd in deze versie.Stroompje schreef:Oké Deres,
keep us up to date![]()
Ik ben benieuwd en met mij vast ook wel anderen.....![]()
Deres schreef:oke , hier is een deel van het ontwerp dat reeds is uitgetekend
staat op mijn webstek
http://users.telenet.be/DriesV/onderste ... geling.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
En wat zien we hier nu.
Wel de 2 blauwe stukken(aluminium) zullen de meeste wel meteen herkennen deze worden rechtstreek op de snuit gevezen let wel er zijn maar 3 ophangpunten de onderste stand valt weg.
Bovenaan in het midden hangt het motortje(12VDC-6000rpm) met de reductie (1/100) ,de plaat(aluminium) waar dit motortje ophangt is 5mm dik een weetje zodat jullie alles even in verhouding kunnen zetten.
Op de reductieas is een tandriemwiel gemonteerd, deze gaat via een tandriem zijn beweging overzette op de 2 inox draadstangen (draadlengte 117mm spoed 1.5mm)die gefixeerd zitten in glijbussen(glijbrons) zitten dezelfde poelies. Op elke draadstang komt nog vierkant blokje(glijbrons) , de 2 blokjes worden met een verbindingsplaat(aluminium) nog gefixeerd zodat ze steeds dezelfde richting uitwijzen. Op deze verbindingsplaat komen 2 scharnierpunten deze zijn nodig om een hoekverstelling van het scherm toe te laten. Op de zijkanten van de 2 blauwe stukken zijn reeds de onderste punten(rode stukken) van de bovenste geleiding gezet, in de bovenste geleiding gaat de hoekverstelling ook geintegreerd worden. (deze moet ik nog verder tekenen)
even de specs: motor draait 52tpm onder belasting met een spoed van 1.5mm komt dit overeen met een maximum verplaatsing van het scherm in hoogte van 78mm per minuut (totale instelbare hoogte 100mm)
ps: voor diegene die zich afvragen wat ik als beroep doe => Cad tekenaar op een R&d dienst[/img]
Biker, op mijn Black Rhino heb ik het standaard scherm met flip-up en Kloontje zitten. En ik heb sinds het monteren van Kloontje geen last meer van turbulentie rond de helm. Ik kan nu zonder problemen (zolang ik geen oom agent tegen kom) 160+ rijden met het vizier open. Zonder dat ik last krijg van de wind in m'n ogen of gek wordt van het geklapper om de helm.biker schreef:Nu wil ik de orginele Suzuki ruit terug gaan zetten en vraag me af of de resultaten ook met een orginele ruit goed zijn en dat er dan ook geen turbulentie meer is. Kan iemand dat mij vertellen??