Een adaptor waarmee de ruit makkelijk in heel veel standen kan worden gezet. Er zijn veel positieve ervaringen met dit ding. Wie gaat het hier proberen

meer info op....
http://store.prostores.com/madstadengin ... _info.html
Ik ben overtuigd en ga er ook één aanschaffen.Harry schreef:De adapter van Madstad:
Tja eigenlijk kan ik daar kort over zijn.
De Vstrom had die beugeltjes eigenlijk af fabriek moeten hebben. Het werkt echt super eenvoudig, zowel de montage als het gebruik.
Je kunt zowel de hoek als de hoogte over een groot gebied verstellen in 2 seconden ( effe stoppen !) Als je alle Vstrom forums gaat afspeuren lees je overal verhalen over schermen die voor de ene persoon wel werken en voor de andere weer niet......... Hiermee pas je het simpel aan aan je eigen wensen en omstandigheden.
Ik ben nogal druk met wat projecten, dus heb ik nog geen tijd gehad om het orginele scherm terug te zetten, maar mijn ervaringen met mijn CB scherm zijn erg goed.
Ik ben overtuigd en ga er één aanschaffen.
Op de snelweg zet ik het scherm wat hoger en wat rechterop, lekker toeren weer wat lager en schuiner, echt een aanrader. Vooral de hoekverstelling geeft veel mogelijkheden om de turbulentie weg te krijgen.
Iedere dag is weer anders afhankelijk van rij snelheid en windrichting.
Daarmee is de verstelbaarheid een groot voordeel t.ov. een vaste opstelling.
Ik heb wat foto's maar zit wat te vechten met mijn fotoprogramma op de PC, De Madstad site is echter erg duidelijk en daar kan ik weinig aan toevoegen.
Eigenlijk moet er alleen nog een motortje op zodat je rijdens het rijden kunt verstellen, maar ja, dan kun je ook een PAN gaan kopen...........![]()
![]()
en @Biker:
Veldhoven is dichtbij, dus kom even kijken....stuur een PB tje
eeeeh waarom zie ik jou foto's niet.........Rhino VStrom schreef:ADAPTOR!!
Ik ben op bezoek geweest bij Harry en heb de adaptor met eigen ogen kunnen bewonderen. En ik moet zeggen, het werkt perfect. Ik heb een paar foto's mogen maken die ik jullie niet wil onthouden.
Ik ben nu bezig om er zelf een te (laten) maken met wat kleine aanpassingen die ik van Harry heb meegekregen. Zodra het allemaal gelukt is, laat ik het FF weten.
En Harry, nog bedankt voor de gastvrijheid![]()
![]()
M.V.M.G
Peter
Mooi dan heb ik de goede besteld. Nu kun je bij hun betalen met een creditcard of met check/money. Ik heb geen credit card maar weet jij toevallig hoe dat gaat, kun je het gewoon aan hen overmaken?Rhino VStrom schreef:Hoi Biker,biker schreef:Ik ben bezig de adapter te bestellen. Als ik op de site kijk zie ik 2 modellen klopt het dat ik voor mijn K5 de MadStad AWM02 - Black moet hebben?
Ja, het klopt, je moet model AWM02-BK hebben.
Peter.
Geweldig idee. mocht het allemaal lukken doe ik mee ook een set te bestellen. Ik heb welliswaar een Rhino scherm in bestelling maar ben bang dat dat niet genoeg verstelmogelijkheden zal geven. Ik ben zelf 1.97 mtr. en heb een verhoogd 1000 zadel er op zitten. Ga maar na. Ik wil graag de boel standaard houden en niet met allerlei fantasieruiten gaan experimenteren. Ben reuze benieuwdRhino VStrom schreef:Hoi ADAPTERLIEFHEBBERS,
Ik heb een orginele adapter gevonden. Harry is zo vriendelijk om mij zijn adapter uit te lenen als voorbeeld. Dank daarvoor
Ga hem vrijdag ophalen. Dus als het een beetje mee zit, is binnenkort de ÉÉRSTE "FORUMADAPTOR" een feit. Ik laat er 4 maken. ( Henk, Strompel, Peterzeeland en Ikk). Voor Iron Horse vraag ik naar de mogelijkheid om hem in RVS te maken. Als er nog meer liefhebbers zijn, geef dan FF seintje. Zodra de éérste klaar is zet ik wel foto's op het forum.
Hasta La Pasta
Peter
Rob,Iron Horse schreef:Hoi Peter,
zoals ik in mijn eerdere berichtje al schreef; ik vind het jammer dat ze de RVS uitvoering eruit hebben gehaald, maar ik laat het voorlopig nog zo. Ik heb niet direct de behoefte. Ik zou trouwens zelf het RVS kunnen leveren. En als ik de maatvoering heb dan zou ik hem in wat vrije uurtjes ook zelf in de fabriek van m'n werk kunnen produceren. Ik heb daar alles bij de hand, kantbank plaatscharen, knabbelschaar, stansmachines, diverse lasapparaten, complete poedercoatinstallatie noem maar op. Ik sta alleen niet te trappelen om er aan te beginnen. Zeker niet zonder maatgegevens.
Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod.
TUURLIJKThe V schreef:Kan ik ook nog meedoen???