DOS NIJNTJES gaat, met gevaar voor eigen leven

Zijn bevindingen zijn straks op dit forum te lezen.
Peter
Hey Peter, ik ben ook wel geinteresseerd, want die turbulenties komen stilaan mijn strot uit. Ik had eerst gedacht van een sportruitje te monteren, maar ik denk dat dit veel beter is. Ik ben benieuwd naar het test rapportRhino VStrom schreef:TUURLIJKThe V schreef:Kan ik ook nog meedoen???![]()
![]()
Zodra de eerste "PIPO" (lees kloon) klaar is, zal hij uitgebreid getest worden door mij en een onpartijdige V-Stromer (WIE WIL???). Daarna komen er foto's een een 'testrapport'
op het forum te staan. Verder ga ik even kijken hoe we het een en ander het beste kunnen regelen.
LATERRRRR.
Peter
Als je op de tweede pagina van dit onderwerp kijkt, zie je duidelijke foto's van de montage van de adapter. Misschien kun je hier zien of je GPS Mount er nog bij kan. Voor zover ik het kan bekijken, moet dit wel lukken.killahrooster schreef:Ik zit echter wel met de volgende vraag:
Heeft iemand een idee of de adapter in combinatie met deze gps mount gebruikt kan worden
Peter
Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen, maar misschien dat je wat wijzerLUCKY LUCK schreef:Hallo ,
Eigenlijk heb ik ook wel interesse, alleen zit er bij mij ook een migsel plaat voor navigatie tussen de ruit bevestigings punten.
Zou het allemaal nog wel passen met deze adapter![]()
groet.
SORRYHenk schreef:Mag ik zo vrij zijn om een datum te prikken
Zondag 1 april lijkt me een mooie optie.
Dan kunnen we 21 april met zijn allen met de bracket rijden.
Voor mezelf heb ik wel de voorkeur aan deze dag, want 13 april a.s ga ik zelf naar luxemburg.
Graag hoor ik van jullie of dit iets is.
groeten,
Henk
Hé Dos Nijntjes,Het was even knutselen, maar het is dan toch gelukt om een aantal foto's van Kloontje te maken.
hoi peter,Rhino VStrom schreef:SORRYHenk schreef:Mag ik zo vrij zijn om een datum te prikken
Zondag 1 april lijkt me een mooie optie.
Dan kunnen we 21 april met zijn allen met de bracket rijden.
Voor mezelf heb ik wel de voorkeur aan deze dag, want 13 april a.s ga ik zelf naar luxemburg.
Graag hoor ik van jullie of dit iets is.
groeten,
HenkHenk,
Maar op 1 april heb ik een gezelschap in de zaak zitten en daar kan een wedstrijd "KLOONTJE KLOTEN" niet meer bij. Voor mij komt zaterdag 31 maart goed uit. Dan is de zaak leeg en hebben we alle ruimte en van 10.00 uur tot 20.00 uur de tijd![]()
Peter.
Hoi Diffie,Diffie schreef:Na deze positieve berichten ben ik benieuwd wanneer de volgende serie klonen gemaakt kan/gaat worden.![]()
![]()
Wil er dan ook graag 1 reserveren (RVS)
PS wacht nog even met bestellen tot ik aandelen heb gekocht
Korsan schreef:Hoe is het verbruik bij bv hoogste stand?
Strompel:
Ongeveer 2 bier op een schaaltje borrelnoten.
Nee, zonder gein....als het scherm zodanig geplaatst kan worden zodat de ergenis verdwijnt mag het van mij een paar druppeltjes extra kosten.
Ik denk dat als de wind via het scherm wordt afgevoerd i.p.v. via je borstkast of achter je helm slaat (resonantie), het verbruik eerder zal dalen dan stijgen. (bron: mijn benzinemeter)Korsan
Klopt, maar als ik ipv 2 keer nu 3 keer per week moet tanken dan is dat wel het overpeinzen waard.
Denk ik ook!!!peterzeeland schreef:hartstikke goed! eigenlijk niemand echt slecht of ontevreden over madstat de kloon horen praten ... dat geeft te denken....
en bijna zonder uitzondering is iedereen bezig met dat stomme schermpje, dus volgens mij gaat iemand het heel erg druk krijgen binnenkort!!!! dan moet defensie maar even wachten, toch?