Hoe die kerel staat te beuken! hij kon wel kwaad zijn op z'n V StromEikie schreef:Het kan veel eenvoudiger !
Het gaat niet zozeer om het slijpsel. Mocht een slijpsteentje breken... dan zit die in je pijp. Probeer die er maar eens uit te krijgen.Ebrostrom schreef:Doekje in de uitlaat is in principe niet nodig. Na het slijpen 1 keer goed gasgeven en t is weg.
Ik geloof inderdaad niet dat dit daar echt een probleem gaat opleveren, daarvoor is het verschil te minimaal. Maar wel net genoeg om het de V-Strom een iets lekkerder geluid te geven.Cplegt schreef:Betreft het rijden door Duitsland gedeelte, hier zou ik me niet al te druk over maken.
Ik rij regelmatig door Duitsland, met mijn laser duo-tech uitlaten, met race db killers. Nog nooit geen problemen gehad, zelf als ik langs de politie rij.
De wet daar is er ook meer voor bedoeld om herrieschoppers in stadcentra op de bon te kunnen slingeren. Dus niet met je gas lopen spelen als je door een dorpje rijd dan is er niets aan de hand.
Geen ouwe paarden meer uit de sloot rakelen FrankFrank schreef:En niet als er twee meisjes op paarden langs de route rijden...
Inderdaad. Dit is een echt pluspuntEbrostrom schreef:
Sowieso n groot voordeel van het geluid is het filerijden. Men hoort je ineens wel, ...
Lenen bij je buurman, of beter nog, hem het werk laten doenSjakie schreef:Maar wat nou als je geen dremel hebt![]()
Tssssssssss.....Frank schreef:En niet als er twee meisjes op paarden langs de route rijden...
Ben je al een keer in de gelegenheid geweest om een decibeltest te dien ?Iron Horse schreef: Als ik het heb en een keer met de motor naar de zaak rijd zal ik daar eens een decibeltest erop loslaten en kijken wat het verschil is.
groeten!
Ik zou daar maar niet al te zeker van zijn. Het staat op de exploded view tekening in ieder geval niet als een los te verkrijgen onderdeel.Stan schreef:Dat zou volgens mij namelijk best wel leuk kunnen staan en ze zullen heus wel los te bestellen zijn.