of met n L? ...

Welterusten! en tot morgen !!

RedStrom schreef: Ervaren, oude, jonge, nieuwe leden. Alles zat er bij, behalve de dames (bijrijders uitgezonderd).:
Heb je Voodoo nog gefilmd Edwin?Tuinsjeik schreef:Filmpjes:
Staan nu op het 'FORUMALBUM" http://foto.v-strom.nl/#homeJomme Dox schreef:ps : rhino zal bij gelegenheid mijn fotoos hier wel publiceren
Yep !!RedStrom schreef:Heb je Voodoo nog gefilmd Edwin?Tuinsjeik schreef:Filmpjes:
idd een mooie fotoSpip70 schreef:Hierbij nog een link naar een paar foto's die ik tijdens de tocht genomen heb:
LINK
Motorgroet![]()
Johan F.
Voodoo vond het ook leuk zo te zien. Helemaal spartelend van plezier.Tuinsjeik schreef:Yep !!RedStrom schreef:Heb je Voodoo nog gefilmd Edwin?Tuinsjeik schreef:Filmpjes:check het 2e filmpje (aan t eind)
Dank u Niels!Fogel schreef:Las het idd Sven! gelukkig. Goed om te weten wat een mogelijke oplossing is.
Veel plezier in de Eifel. Ik ben er ook, dus wellicht komen we elkaar tegen.
Groet,
Niels
Ik wordt vaak GEVRAAGD om maar voor te gaan rijden ..... snap het ook nietFrank schreef:Ik heb een beetje moeite met regel 2, ik vind het heerlijk om de voorrijder in te halen... LOL
Maar serieus... soms rijdt er iemand voor je die leuke bochtjes met 40 km/u neemt, terwijl ik het leuk vind om er met 100 door te gaan. Die mag je best inhalen... (vind ik)