Deze keer gaat het door. Met of zonder mij, ijs en weder dienende.
Deze keer een nog mooiere route door de Achterhoek. Misschien nog wel mooier in september dan in juni.
Met niet meer of minder offroad dan bij andere ritten (bijna niks dus), dus iedereen kan mee.
Er zitten smalle wegen, brede wegen, snelle wegen, bochtige wegen en rechte wegen in. Uitdaging en uitzicht.
Start en eindpunt, centraal in NL, net achter Doesburg bij camping het IJsselstrand (link staat even verder op).
Route: van startpunt naar Winterswijk en weer terug, via wegen die ik nu nog niet ken.
Lengte: ± 200km
Tijdstip: verzamelen 09.30, eerste groep start ±10.00u, de laatste ±10.30u.
Groepen van ± max 6-7 man/vrouw. Er worden dus voorrijders gezocht. Laat even weten als je dat zou willen doen.
Stops: 2-3, waarvan 1 lunch.
Einde: ±16.30-17.00u.
Weer: meestal goed, zeker in het altijd mooie oosten des lands.
Iedereen kan dus meedoen en op tijd terug zijn.
Wie wil overnachten oid: ik kan helpen met adressen van campings en trekkershutten: http://www.ijsselstrand.nl/nl/
Ik wil de traditie van de Veluwerit niet inpikken. Die was het laatste weekend van augustus, en in 2010 mijn allereerste forumrit.
Ik wil wel een nieuwe traditie starten: de ECR, de East Coast Ride.
Waarom ECR?
Dat is een beetje ter ere van een door mij en vele anderen zeer gewaardeerd en eigenzinnig forumlid die de West Coast Ride organiseerde.
En omdat ik geen andere naam kon verzinnen.

Bij behoefte en slecht weer kunnen we ook naar de zondag 2 september uitwijken wat mij betreft.
Schrijf je in en laat je wensen/vragen/etc weten:
1/ RedStrom
2/ ...