Na de rit van vorig jaar, die door sommigen meer dan 1x gereden is, gaan we dit keer iets noordelijker in het mooie oosten.
Van Deventer tot Denekamp en weer terug. Volgend jaar iets zuidelijker. Beloofd.
Startpunt zal weer redelijk centraal zijn (1 uur van mijn huis bij mijn eigen rit; so be it). Dus komt allen.
De zuiderlingen moeten iets verder nu. De noordelingen hebben geen excuus meer om niet te komen.
22 juni, 6 juli, 14 sep, 21 sep. Dat zijn de mogelijke data wat mij betreft. Op zaterdag, nooit op zondag. De definitieve datum volgt snel.
Samen met Chiel (CPlegt) maken we een mooie route. Niet als 2012. Die weggetjes hebben we gehad.
Iets hoger tempo verwacht ik, iets meer kilometers, anders maar net zo afwisselend.
Hieronder ons ''werkbestand''. Er moet nog 20-30km af. En nog iets te veel rechte stukken zoals je ziet. On- en een beetje offroad.
De rode is versie 1, de paarse zijn alternatieven, de kaart is de onroute kaart (vandaar die groene wegen).
Meer details en een inschrijftopic volgen. Je kunt dus niet zeggen dat je het niet wist