Frans en Italiaans genot.
Frans en Italiaans genot.
Half augustus ben ik met mijn V-strom 650 door de Italiaase en Franse Alpen getrokken. Dit over zoveel mogelijk kleine en onverharde wegen.
Het was een reis met vele letterlijke hoogtepunten en figuurlijke hoogtepunten !
Het verslagje staat op Picasa.
https://picasaweb.google.com/1117663066 ... anseAlpen#
Veel kijk - en leesplezier !
Het was een reis met vele letterlijke hoogtepunten en figuurlijke hoogtepunten !
Het verslagje staat op Picasa.
https://picasaweb.google.com/1117663066 ... anseAlpen#
Veel kijk - en leesplezier !
Re: Frans en Italiaans genot.
Hoe lang ben je weggeweest en hoeveel km heb je gereden ??
Re: Frans en Italiaans genot.
4200 km waarvan slechts 1200km snelweg. 6 dagen met elke dag slechts 's middags rust om te eten dankzij de camelbag.
- PDvD
- DL1000 berijder
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Oosterhout (NB)
- Contacteer:
Re: Frans en Italiaans genot.
Erg gave foto's en redelijk wat bekend terrein ertussen. Ben zelf ook op de Tende geweest deze zomer, jammer dat mijn reisgezelschap de LGKS niet wilde rijden (was schijnbaar te heftig).
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
Re: Frans en Italiaans genot.
Heb je hier toevallig ook een garmin bestand van???
Zoek nog wat leuke passen als ik volgende week naar Mandello ga.
Zoek nog wat leuke passen als ik volgende week naar Mandello ga.
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Re: Frans en Italiaans genot.
De LGKS kan heftig zijn, dit hangt af van wat je kan en je machine. Eigenlijk is er maar één stuk dat wat moeilijker is. Ik heb de LGKS 2 jaar geleden gedaan met een xt660 en mijn maat met een gs1100. Beiden zwaar beladen. Heb enkele keren contact gemaakt met de rotsen aan de onderkant voor de rest eigenlijk pure fun. Nu is de vering van de v-strom niet je dat op rotsige stukken of op stukken met grof gesteente. Maar als je op de lossen stukke het gas open houd is er geen probleem en op het rotsige gewoon rechtstaan en beetje voorzichtig zijn. Als je wil graag je (bijna) overal met een v-strom.
Re: Frans en Italiaans genot.
nikidc schreef:4200 km waarvan slechts 1200km snelweg. 6 dagen met elke dag slechts 's middags rust om te eten dankzij de camelbag.
4200 km in 6 dagen is wel erg veel, maar wel een mooie rit alleen ik zou er 10 dagen over willen doen.
Re: Frans en Italiaans genot.
Heb een sportieve rijsteil dus 6 dagen was voldoende. Heb ooit met mijn 125cc heel Spanje gedaan in 6 dagen en zonder snelweg.
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
Re: Frans en Italiaans genot.
Iron Butt?
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
- Wullebolle
- DL1000 berijder
- Berichten: 1379
- Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
- Mijn motor is een: DL1000, 2008.
- Woonplaats: Belgische kust
Re: Frans en Italiaans genot.
Zolang het maar geen Higgs-boson Butt is ... 

Spooky Action At A Distance !