Het is de standaard koffer van Suzuki. De LED's zitten achter de reflectoren die er standaard inzitten. Daar is niet veel ruimte, maar de LED's zijn maar 1,5mm dik. Past precies.
Als ze me nou niet meer zien remmen

Details en foto's komen a.s.a.p. Moet eerst nog even het copierecht en de octrooi vastleggenDgr schreef:Heel gaaf! Eindelijk iemand die 't heeft uitgevoerd![]()
Paar technische details en foto's zouden welkom zijn
Nou, daar zal ie blij mee zijn.....10 kg. appelaart wegwerken.....Compa schreef:... en per geinstalleerd achterlicht koffie met appeltaart?
Tonnio,tonnio schreef:Het lijkt mij ook zeker wat en was een beetje aan het rond kijken op internet en kwam dit tegen.
Ik weet niet als het wat is maar niet geschoten....
Ja is niet goedkoop maar veiligheid mag ook weer wat kosten vind ik.
http://www.rad.eu/nl/c/p/221-givi-stopl ... 60-e92.htm
Groetjes Tonnio
Je hebt gelijk hoor Robert, maar aangezien dat topic 4 jaar oud is en de foto's niet meer zichtbaar zijn, ben ik een nieuwe gestart. Dat oude topic zal verwijderd worden.
Als de piloot uit België komt, misschien wel jaJoskestiller schreef:Het ziet er gaaf uit Peter.
Als ik daarmee zou rondrijden zou ik tijdens het remmen constant in mijn spiegels kijken want vroeg of laat krijg je een airbus of boeing in je nek waarvan de piloot dacht dat hij de landingsbaan gevonden had!!![]()
Groeten,
Joske
tonnio schreef:Het lijkt mij ook zeker wat en was een beetje aan het rond kijken op internet en kwam dit tegen.
Ik weet niet als het wat is maar niet geschoten....
Ja is niet goedkoop maar veiligheid mag ook weer wat kosten vind ik.
http://www.rad.eu/nl/c/p/221-givi-stopl ... 60-e92.htm
Groetjes Tonnio
Of dat is een maatje van jou! Of je gaat geld verdienen aan copyright!Rhino VStrom schreef:Er zijn er blijkbaar meer die de TOPKOFFERREMLICHTEN een goed idee vonden. Hier een artikel van "Olino duurzame energie" incl. complete uitgebreide handleiding. Foto's komen wel héél bekend voorhttp://www.olino.org/articles/2011/04/2 ... t-remlicht
Ebrostrom schreef:Tof. Ziet er heel netjes uit.
Afgelopen week veelvuldig contact met peter gehad hierover.
Kom ik er uiteindelijk achter welke koffer ik nu eigenlijk heb: kappa k49.
Daar bestaan dus gewoon remlicht voor (goed zoeken op internet).
Ben daar nu dus maar gelijk voor gegaan. Komt als t goed is vandaag binnen.
Ben wel geïnteresseerd hoe je normaal licht op hebt gekregen.
Daar heb ik niet zoveel kaas v gegeten.
Ziet er ook top uit, netjes.Ebrostrom schreef:Op dit moment alleen nog maar als remfunctie.
Het resultaat (let even niet op de kwaliteit van t plaatje)
![]()
(mét flitser links en zónder flitser rechts)
Nu maar hopen dat t opvalt.
Hoi Michel,Spdfrk schreef:hallo iedereen
ook ik ben bezig om led strips in mijn topkoffer te bouwen
even een vraagje sluit bij jullie het rode reflextor glas goed aan ?
ik bedoel dus dat ze net zo zitten als zonder de led strip??
ik heb rode led strips (niet waterproof, ivm dikte) met smd 5050 leds
bij mij zit er namelijk aan de bovenkant een klein kiertje tussen het rode glas en de koffer en ben bang dat hier water door komt
en misschien doorlekken op de strip en dan kortsluiting......![]()
thanks alvast
groetjes Michel