Chopperbiker, speciaal voor jou lijkt het wel.
Help even svp.
Het woord lonend zal ik niet vervangen door toegevoegde waarde als je het niet erg vindt.
Maar reken even mee wat de Relais-Schakeling mag kosten.
5,90 € 2 st. mini-relais 12V
4,95 € 1 st. 12V 30Amp relais
0,32 € 4 dioden
0,35 € 1 transistor
0,08 € 1 weerstand
0,20 € bedrading relais
0,08 € tin
0,50 € bedrading naar Motor
0,30 € 5 Stekkertjes van/naar motor
1,00 € krimpkous
0,30 € afdichtingskit
0,80 € gebruikte materialen om testen te maken (verrekend over 10 stuks)
.. € Boodschappen doen kosten tel etc. 1,12 euro ?????
Totaal 14,88
Opbrengst 16,00 euro
Als ik niets vergeten ben dan zou ik zelfs 1euro en 12 eurocent hebben verdient. En waarom wil ik dat alles wordt betaald, heel gewoon, wij leven door omstandigheden van een zeer beperkt budget.
Inderdaad Chopperbiker, jij mag hier wel schande van spreken, je hebt helemaal gelijk hoor.
Oh ja de extra te bestellen connectorset kost 6 euro inkoop evenveel als het gevraagde, alleen ben ik er een klein uurtje mee bezig om alles te monteren met een speciale tang van 32 euro en de gratis extra bedrading etc. uiteraard.
De Klussen voor Kijkersdag heeft ons geld gekost, ondanks dat ik eigenlijk alle kosten aan de deelnemers heb berekend. Het zij zo, wij hebben genoten van alles, van het feit dat alles is gelukt wat is ondernomen door de leden zelf die dag, met wat hulp van mij en van elkaar, maar het is allemaal gelukt. Ik ben er trots op.
Dit is werkelijk de laatste keer dat ik wil uitleggen waarom ik als vrijwilliger een vergoeding vraag om het lonend te maken.
Ik ga even verder prutsen, aan wat nieuws.