Soesko schreef:Ik heb de motor (Dl1000) met de Givi-beugels niet meer en heb nu een 650 met originele Suzuki valbeugels. Ik had aanvankelijk last van trillingen en herrie. Ik heb daarom rubberen ringetjes gemonteerd onder de bevestigingspunten. Aan de voorzijde waar de beugels tegen elkaar aan komen zit een stalen busje. Dat busje was bij mij wat aan de korte kant waardoor het resoneerde tijdens het rijden. Dat gaf een zeer goed hoorbare irritante rammel. Ik heb dat opgelost door er aan weerszijde rubberen busjes tussen te zetten. Daarna heb ik geen problemen meer ondervonden en had ik ook niet de indruk dat ze overdreven trilden.
Het voordeel van de Givi is dat het kuipdeel redelijk goed beschermd is. Bij de originele beugels is dat niet/minder het geval. Als je ermee valt dan zul je ze ook moeten vervangen, want ze verbuigen dan wel (maar goed daar zijn ze ook voor bedoeld).
Ja jij had dus ook last van trillingen en bijgeluiden, dan is orgineel misschien toch "beter"kan ik ook de passende carterbeschermer er bij kopen want dat als geheel vind ik wel mooier dan alleen de beugels.
Het is dan wel minder beschermend maar in eerste instantie ging ik er toch voor kijken omdat ik het wel mooi vind staan, daarna kwam ik er pas achter dat er zoveel verschillende zijn en dat de een beter beschermd dan de ander. ik hoop het niet hoor, maar als die gaat dan gaat tie, dan zit ik toch met schade het word dan waarschijnlijk een zijpaneeltje meer vervangen.
Bedankt voor je verhaal, ik moet donderdag toch langs de dealer die heeft wel een orgineel als voorbeeld staan daar kijk ik nog is naar.
(moet een linker spiegel ophalen, maandag ging een tegenligger in een busje niet echt aan de kant, heb de schade kunnen beperken tot een spiegeltje/spiegeltje, dus alleen spiegel kapot)
gr. Peter
Handkappen, Kappa K48 Topkoffer, Scotolier, Suzuki skidplate, SW Motech beschermbeugels, Middenbok, 12 V aansluiting, Givi Airflow