voor de vroegboekers: dit is de zaterdag voor Pasen.

2023Jomme schreef:23 april van welk jaar ?
Kreeg je VROEGBOEKKORTINGFrank schreef: 7) Frank (Frank) Hengelo (Kamer 4 bij Simmerwille is reeds gereserveerd!)
Tja, vanaf Zuidwest naar het noorden van het noorden en weer terug is best een eindje sturen, op 1 dag dan.ditje schreef:Ik vind het allemaal best maar tussen Noord en Noord zit 300 km verschil vanuit zuidwest gezien.
schoonouders wonen in Noord Oost..dag openneer is toch ffies 600 km en dan nog 200km rit = 800 km dat word mij te veel
maar Noord West is te doen..dan zit je max. tussen de 400 en 500 km.
Slapen met je oordoppen in wil ook helpen,echt waar.Jomme schreef:Tsja, in principe kom ik ook terug. Maar het is nog veel te vroeg om definitief te bevestigen.(die voetbal toch hé)
Ik zal wel elders gaan slapen die avond dan in Simmerwille. Niet dat het daar niet tof was, maar mijn roommate van 2010 heeft blijkbaar geen oog dichtgedaan.![]()
Ik zal wel geen tweede kans krijgen....
Tenzij iemand anders met een oplossing komt ?
W.
jep dat is ook een oplossing..wat dat betreft ben ik daar wel op voorbereidFastLoe schreef:Tja, vanaf Zuidwest naar het noorden van het noorden en weer terug is best een eindje sturen, op 1 dag dan.ditje schreef:Ik vind het allemaal best maar tussen Noord en Noord zit 300 km verschil vanuit zuidwest gezien.
schoonouders wonen in Noord Oost..dag openneer is toch ffies 600 km en dan nog 200km rit = 800 km dat word mij te veel
Als ik ga dan gaat het tentje mee, onstpannen ritje er naar toe, 's middags een ritje. 'S avonds BBQtje en de volgende dag weer aan het eind van de middag "uitgerust" op pad
Willystrom schreef: Slapen met je oordoppen in wil ook helpen,echt waar.![]()
Alleen hoor je de wekker niet meer zo goed.
Mooi, hebben we dus al twee campeerdersditje schreef:jep dat is ook een oplossing..wat dat betreft ben ik daar wel op voorbereid
Klopt - maar zover vooruit kan ik niks plannen omdat ik - zoals eerder gezegd - andere verplichtingen heb. (voetbal)Frank schreef:Je kunt toch ook gewoon zelf een hutje huren op Simmerwille.nl, dan heb je van niemand last en beter nog: Niemand last van jou!
ok, probleem opgelost. Ik wens Leo het beste toe met zijn aanwinst. Het bed is inderdaad wat smal voor met z'n drieen....Frank schreef:Leo heeft tegenwoordig weer een vriendinnetje en die zal waarschijnlijk meenemen! En een roommate extra is dan niet zo romantisch!
incl. kampvuurtje hèFastLoe schreef:Mooi, hebben we dus al twee campeerdersditje schreef:jep dat is ook een oplossing..wat dat betreft ben ik daar wel op voorbereid![]()
Wie nog meer, gaan we een mooi Vstrom Kamp bouwen daar
Waar heb je nu een V-Strom voor? Kilometers maken toch?ditje schreef:Ik vind het allemaal best maar tussen Noord en Noord zit 300 km verschil vanuit zuidwest gezien.
Zo, goed dat je het zegt.V-Stoom schreef:Waar heb je nu een V-Strom voor? Kilometers maken toch?
indedaad om kms te maken maar daar voor moet je ook werken om ze te kunnen maken.V-Stoom schreef:Waar heb je nu een V-Strom voor? Kilometers maken toch?ditje schreef:Ik vind het allemaal best maar tussen Noord en Noord zit 300 km verschil vanuit zuidwest gezien.
Minder slapenditje schreef:indedaad om kms te maken maar daar voor moet je ook werken om ze te kunnen maken.V-Stoom schreef:Waar heb je nu een V-Strom voor? Kilometers maken toch?ditje schreef:Ik vind het allemaal best maar tussen Noord en Noord zit 300 km verschil vanuit zuidwest gezien.
dat werken neemt zoveel tijd in beslag
Eind november? Maar dan is de V waarscheinlijk al in zijn winterslaap. Zo niet, Dan ga ik mijn best doen.FastLoe schreef:Zo, goed dat je het zegt.V-Stoom schreef:Waar heb je nu een V-Strom voor? Kilometers maken toch?
Eind november kunnen we je hier in het westen dus wel verwachten voor de West Coast Ride
ik slaap 6 uurtjes per nachtV-Stoom schreef:Minder slapenditje schreef:indedaad om kms te maken maar daar voor moet je ook werken om ze te kunnen maken.V-Stoom schreef:Waar heb je nu een V-Strom voor? Kilometers maken toch?ditje schreef:Ik vind het allemaal best maar tussen Noord en Noord zit 300 km verschil vanuit zuidwest gezien.
dat werken neemt zoveel tijd in beslag, sneller werken
, harder rijden
, andere hobby's opgeven
, cursus timemanagement
, beter betaalde baan zoeken
. Waar een wil is is een weg
Groet, Allard.
Kilometers maken doen wij ook gewoon in de winter hoorV-Stoom schreef:Eind november? Maar dan is de V waarscheinlijk al in zijn winterslaap.
Dan rest mij slechts een diepe buigingditje schreef:ik slaap 6 uurtjes per nachtV-Stoom schreef:Minder slapenditje schreef:indedaad om kms te maken maar daar voor moet je ook werken om ze te kunnen maken.V-Stoom schreef:Waar heb je nu een V-Strom voor? Kilometers maken toch?ditje schreef:Ik vind het allemaal best maar tussen Noord en Noord zit 300 km verschil vanuit zuidwest gezien.
dat werken neemt zoveel tijd in beslag, sneller werken
, harder rijden
, andere hobby's opgeven
, cursus timemanagement
, beter betaalde baan zoeken
. Waar een wil is is een weg
Groet, Allard.,verwerk 16 uur werk in 8 uur
, heb de staatspot al genoeg gespekt, euhmm andere hobby's...?, time management ben ik voor geslaagd met een dikke 9
, dank je voor die ondersteuning
ik zal den Haag even aanschrijven voor opslag
Op z'n Japans ? Of op zijn Islamitisch ?V-Stoom schreef:Dan rest mij slechts een diepe buiging![]()
Ik heb het begrepen, zal de topkoffer tegen die tijd dus maar vullen met extra BBQ shaslicksV-Strom-DL650 schreef:onder voorbehoud moet er nog vrij voor nemen maar ga zeker mee een dag van te voren weg lekker op het V-strom-kamp sterke verhalen vertellen voor slapen gaan en s'morgens aan de tocht beginen moet te doen zijn .
Volgens mijn doen ze dit ook de dag voor een elf steden tocht[ v-strom-dl650
Is op z'n nederlans ook goed?Jomme schreef:Op z'n Japans ? Of op zijn Islamitisch ?V-Stoom schreef:Dan rest mij slechts een diepe buiging![]()
misschien ook wat vloeibare spullen voor tijdens de bbqV-Stoom schreef:Is op z'n nederlans ook goed?Jomme schreef:Op z'n Japans ? Of op zijn Islamitisch ?V-Stoom schreef:Dan rest mij slechts een diepe buiging![]()
Zet mij er maar bij ik ga mee.Kermit schreef:Zet alvast maar in je agenda: V-stromtreffen in Fryslân. de zevende editie.
voor de vroegboekers: dit is de zaterdag voor Pasen.