Wat vind je nou jammer eigenlijk? Dat TomTom een wanhopige poging doet, of dat ik zeg dat ze een wanhopige poging doen?
Ieder z'n eigen, maar ik, zoals ik hier boven vertel, spreek uit ervaring. En na 1,5 jaar met een TTR2 gereden hebben en voor mijn werk al het gemak van Garmin en Mapsource ervaren te hebben, zeg ik (ik!): Tomtom, niet doen! Ik mag toch gewoon een advies geven hier? En mijn mening ventileren? Toch?
Maar ik ben blij dat jij wel gelukkig bent met je TTR. Ik was blij dat ik een 'gek' kon vinden die dat ding wou overkopen, (tegen 50% van de nieuwprijs!), want ik kon hem bijna niet aan de straatstenen kwijt.. (ja, met je motor rijden, en het ding dan laten vallen, dan ben je hem aan de straatstenen kwijt,

)
Trouwens, in Amerika loopt een rechtzaak van Garmin tegen TomTom, die naar hun zeggen, illegaal software zouden hebben gekopieerd en gebruikt in TomToms. Amerikaanse rechtzaken kennende denk ik dat het einde verhaal is voor TomTom. Zeker omdat ze (en Garmin natuurlijk ook) veel last hebben van telefoonfabrikanten die gratis navigatiesoftware bij hun telefoons beschikbaar stellen.