Al vast bedankt voor de info.

Waarom die dingen nu BMW-pluggen moeten heten is me een raadselTenCats schreef: Plugjes zijn o.a. te koop bij Waypoint: klik
fons53 schreef:Wie kan mij vertellen waar ik de benodigde spanning voor een zumo 660 het beste kan aftappen?
Al vast bedankt voor de info.
Volgens mij is BMW ooit begonnen met het kleinere formaat op hun brommers. Dat ze die dan vervolgens op een onlogische plaats zetten is weer minder. Er zit er bij mij eentje net boven het carter. Geen idee waarom nou juist daar. Ze gaan ook via het contact dus even je mobieltje opladen tijdens een pauze schiet ook niet op want je lampen branden dan al die tijd braaf mee.Suzie schreef:Waarom die dingen nu BMW-pluggen moeten heten is me een raadselTenCats schreef: Plugjes zijn o.a. te koop bij Waypoint: klik
TenCats schreef:Moet je niet doen, via het contact.
En als je een stopcontactje maakt zoals boven omschreven, dan kun je daar ook je acculader/druppellader op aansluiten. Erg makkelijk in de winter, zeg maar plug en play..
Bonelli schreef:Moet je niet doen ????![]()
Leuke reactie hoor.
je zou ook kunnen schrijven dat dit ook een optie is maar dat jij het op een andere manier hebt gedaan.
Je verteld dan in feite het zelfde maar brengt het op een andere manier over.
![]()
TenCats schreef:Moet je niet doen, via het contact.
En als je een stopcontactje maakt zoals boven omschreven, dan kun je daar ook je acculader/druppellader op aansluiten. Erg makkelijk in de winter, zeg maar plug en play..