De lijst is gemaakt met behulp van de gegevens van de Suzuki websites van de betreffende landen. De adressen zijn zo veel mogelijk “geverifieerd” met behulp van Street View. Helaas is dit in België niet overal beschikbaar, en ook in Nederland zijn niet alle adressen te zien op de foto's. Mocht er iets niet kloppen, hoor ik dat natuurlijk graag, zodat we de lijst kunnen actualiseren. Hou er A.U.B. wel rekening mee, dat ik hier géén dagtaak van ga maken!

De POI's zijn in de Zumo “Dailable”. Je kan ze dus bellen als je gebruikt maakt van een intercom-systeem in je helm en een bluetooth GSM.
Even op het blauwe icoontje drukken en bellen maar...

Als je het icoon dat aan de zipfile is toegevoegd dezelfde naam geeft als de GPX-file, dan zie je het Suzuki “S” logo op de kaart als je een dealer nadert.

Ik ga er voor het gemak even van uit dat je zelf weet hoe je de POI's met behulp van de "Garmin POI Loader"op de Zumo moet zetten. Voor de mensen die een TomTom gebruiken; er zijn programma's genoeg te vinden die de Garmin-file eenvoudig om kunnen zetten naar een TomTom-file
Download hieronder het bestand.
De pech verliest pas zijn streken als je op alles voorbereid bent!
Groeten, Sander.