

Ik had het idee dat er hier nog nooit gesleuteld was. Alle bouten en moeren zagen er nog "maagdelijk" uit. Het lijkt me wel erg sterk dat dit in de fabriek zo afgeleverd wordt. Na verwijdering van de tank heb ik het geheel maar wat gefatsoeneerd.

Dit kostte geen enkele moeite, dus het blijft een beetje vreemd.
Omdat de tank eraf was, ook maar even in het luchtfilterhuis gekeken. Hier viel op dat er toch redelijk wat vette aanslag aanwezig was. Weet iemand of dit normaal is ?

Na schoonmaken zag het er in elk geval weer wat beter uit.

Ondanks dat ik het idee had dat er niet veel onderhoud gepleegd was in de afgelopen 15.000 km., zag de bougie er nog als nieuw uit. Toch nog een meevaller.
De scheve bevestiging wil nog niet zeggen dat er ook daadwerkelijk luchtlekkage was. Aan het rijden was niets te merken. Al met al blijft het een verschrikkelijk mooie motor, en een paar clandestiene ritjes in de straat beloven veel goeds (zelfs op mijn leeftijd kun je het af en toe niet laten).