BlackstromNL schreef:Dat is een uitdaging, zet de voors en tegens dan maar eens op een rijtje

vinden de andere gebruikers ook misschien interessant.
Dat is zeker een uitdaging. Echter de feitelijke verschillen zijn door iedereen gemakkelijk te vinden op het internet. Hoeveel gewicht je daar aan geeft is daarna weer heel persoonlijk.
Voor mij is de keus voor de Zumo met name bepaald door een nagenoeg stroingsvrije ontvangst van satelietten, ook als je door een bosrijk gebied rijdt.
Specifieke minpunten van de TTR zijn voor mij: omslachtige manier om routes te maken, Via punten MOETEN gehaald worden, staat een via punt op een afgesloten straat, zul je hem er eerst handmatig uit moeten halen anders kom je niet verder.
Motorhouder slechte kwaliteit. Voor mij is dit allen al genoeg om af te vallen. Er zijn overigens momenteel goede alternatieven te koop.
Minpunten van de 276: geen SIRFIII antenne, geheugen voor kaarten niet europa dekkend, geen Touchscreen, voor veel mensen te ingewikkeld.
Het ging mij met name om de SIRFIII antenne. Ik rij vaak voor, ook in de eiffel en daar heb je nu eenmaal veel bos. Daar liet de 2610 mij toch af en toe te ver doorrijden omdat de ontvangst even weg was.