En luisteren en kijken gaat in de auto Ietjes makkelijker dan op de motor waar je moet kijken maar niet kan luisteren daardoor vergat ik me knipperlicht regelmatig uit te zetten was even te veel bezig met opletten met verkeer ook het scherm is niet bevorderlijk voor de veiligheid .
Dus er moet iets in me oor gefluisterd worden als ondersteuning als kijken niet gaat ---cardo en of sena vind daar de prijzen behoorlijk zover was ik al .
Ook prijzig vooral om dat ik niet weet wat ik wil en hoe dat werk ik ben novice in dus eerst maar in de wereld van dat spul duiken . omdat ik ook een fiets helm heb waar dat in zit ook daar veiligheid voor ons de oudere en het zeer goed werkt heb ik ondervonden ook op telefoon op de helm werkt goed .
Een beetje nadenken en via via kwam ik op YouTube dat een bluetooth koptelefoon ook zoiets doet dus bij action een goedkope koptelefoon op kop tikken van 15 euro er zijn dan knutselaar die dat in hun helm bouwen maar later gedacht daar komt zeker Ietjes meer bij kijken na het zien van de filmpjes .
nou ben ik een aliepress liefhebber om daar de goedkopere dingen te kopen en uit die basis verder te werken naar misschien beter ?? na ervaring hebben opgebouwd .
Daar hebben ze dus verschillende soorten en prijzen voor dubbel gebruik voor achterop of met meerdere bij elkaar maar is er ook voor mij nog even niet van toe passing .
Heb er 1 gekocht voor 17 .98 euro single gebruik voor mij om te proberen is het goed genoeg .
dus een inbouw verslagje