Knipperlicht stekkertjes

draadjes, lampjes
Plaats reactie
KanarieStrom
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650

Knipperlicht stekkertjes

Bericht door KanarieStrom »

Dag allemaal,

na het choppen van mijn achterspatbord voor en wat betere look (heb ik een gebruikte voor gekocht en die aangepast), wilde ik ook de overstap maken naar LED knipperlichten.

Daarvoor al voldoende info gevonden online, maar weet iemand wat de juist naam is voor de originele stekkers en waar die te koop zijn? Wil graag die dan op de LED knippers zetten (die komen veelal met een blote draad of een pin stekkertje), zodat alles mooi plug&play blijft en ik evt ook nog weer terug kan naar de originele knippers.

Ik heb al gezocht op het forum en online, maar verder dan de term "japanse stekkers" kom ik niet. En dan vind ik volgens mij niet de juiste.

Iemand die me op weg kan helpen?? :worship:
Bacchus
DL1000 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000

Re: Knipperlicht stekkertjes

Bericht door Bacchus »

viewtopic.php?t=17421

Ik heb knipperlichten besteld via Ali-express. Werkt allemaal goed en inmiddels een extra set binnen, maar dan normale blinkers.
Stekker.

Verloopstekkertje dat ik heb gebruikt gaf Aliexpress aan dat het voor een Kawasaki was. Lang gezocht op plaatje maar maar ze passen perfect.

Het stekkertje: https://nl.aliexpress.com/item/10050071 ... Redirect=y

Deze werken bij mij prima. Advies is wel het plastic om de connectors even goed vast zetten.
En vergeet je led-relais niet (ook via Ali)
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TT-Rider,Nav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium, led-knippers
KanarieStrom

Thanks Bacchus, dat topic had ik inderdaad ook al gevonden en uitgebreid bestudeerd.

Zou je die stekkers ook los kunnen kopen? Dus dat ze zelf nog op een draad te monteren zijn?

Ik wil graag zo min mogelijk verbindingen, dat geeft enkel kans op problemen denk ik.
Bacchus
DL1000 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000

Bericht door Bacchus »

Dat durf ik je niet te zeggen. Je zou eens kunnen zoeken met Google Lens. Anders is afknippen van de verloopkabels en solderen op je nieuwe knipperlichten een optie zijn? Krimpkousje erom voor de isolatie.

Dit zijn overigens de stekkertjes voor het oude model V-Strom. Vergelijk dus goed de stekkers op het plaatje.
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TT-Rider,Nav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium, led-knippers
KanarieStrom

Ik ga het gewoon eens even zien! Voor die paar euro kan je niet tobben natuurlijk! :-)
Heb een setje besteld samen met wat afdekplaatjes, kijk hoe het allemaal samen valt.

Mocht iemand anders nog weten of er een speciale naam is voor deze stekkers dan houd ik me sowieso gewoon aanbevolen! Lijkt me vast ook handig voor evt. toekomstige sleutelaars! :D
Dekol
DL1000 berijder
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 uit 2014

Bericht door Dekol »

Vstrom 1000 bezitter uit Beusichem.
Plaats reactie