Ik had op mijn oude motor handvatverwarming van Ali, deed het altijd prima. Oogt beter dan Oxford, nadeel was dat er maar 2 standen op zaten. Kwamen er uit de test beter uit dan Oxford, maar over de levensduur was geen oordeel en heb ik ook niet.
Heb nu Techno Globe gekocht, moet ik nog monteren. Ziet er een stuk beter uit dan Oxford, want zoals al geschreven, dat kastje is echt lelijk. De Tecno heeft de bediening op het handvat zelf en heeft 5 standen. Zit ook een relais tussen dus je hoeft het niet uit te zetten, dat gaat vanzelf, zullen er vast meer hebben.
De Oxford pro touring ziet er zeker niet verkeerd uit, en bediening op het handvat zelf. Dus geen lelijk kastje op je stuur. Zou voor mij voor die 170 euro wel een een mooie optie zijn .
Maar wel nog steeds die kabels. Ik weet niet hoe dat bij de Suzuki hvv is. Bij mijn huidige motor, geen Suzuki, zie je daar niks van, dat is allemaal mooi weggewerkt.
ik heb de originele handvatverwarming van Suzuki. Samen met de handkappen op mijn 650 XTA uit 2021 werkt dat prima.
Vandaag nog met mijn zomerhandschoenen gereden (ongeveer 10 graden C overdag) en dan is het lekker met de verwarming aan.
Oxford heeft nu ook een Pro versie, zonder dat vierkante kastje, met een mooi weggewerkt knopje in het handvat. Dat kastje vinden sommige mensen niet mooi staan.
Koop in ieder geval geen Daytona... ik heb op mijn lesmotoren 2 setjes moeten vervangen.. nu Oxford.. ziet er niet zo gelikt uit, maar zijn wel heel heet en makkelijke te bedienen met alleen een plusje en een minnetje...
Oxford .png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De Technoglobe die ik had vond ik achteraf ook niet geweldig. Het nadeel was dat de bedieningsknop erg gevoelig was, daardoor stond de verwarming te vaak op een stand die je niet had ingesteld. Werd wel lekker warm, dat dan weer wel.