Deze motor is voorzien van de originele zijkoffers van Suzuki. Mooi, ja dat wel want het sluit erg mooi aan en is niet te breed. Toch overweeg ik wat anders. Nu heb ik de zoekfunctie gebruikt maar ik vind toch niet een juist topic dus maak ik zelf maar wat aan (al zal zo'n topic er vast wel zijn

Rechthoekige koffers vind ik dus gewoon wat mooier, daarnaast zou een topkoffer ook wel praktisch zijn al vind ik dat weer minder mooi.
De Givi koffers of de SW-Motech zou mijn voorkeur hebben maar wat is wijsheid? Als je zonder koffers rijdt vind ik zo'n beugel aan de zijkant ook niet bepaald mooi, wat dat betreft zijn de originele koffers ideaal, want een perfecte afwerking. Nu heb ik mij laten vertellen dat de koffers van SW-motech ook uitgerust kunnen worden met een afneembaar systeem. Ook zou ik een Pro-beugelhouder kunnen monteren met adapters voor Givi. De laatste hebben ook nog eens het voordeel dat ze nu met een mooie korting kunnen worden aangeschaft via het forum.
Ik zoek dus eigenlijk een zijkoffer met een "mooie" uitstraling maar ik zit weer niet te wachten op van die "definitieve" beugels aan de zijkant.
Wat zijn de ervaringen hier?