Ik heb een vaag probleem met de knipperlichten en tevens een vraagje over het relais.
De motor had al led knipperlichten, gemonteerd volgens mij door de suzuki dealer aangezien er een klein rond relais is gemonteerd met een groen aarde draadje.

Voorbeeld van internet. Ik had hier en daar al eens gelezen dat dit de manier van aanpassen is door de dealer zelf.
Standaard heeft de v-strom denk ik een 7 polig relais
https://www.q-parts.nl/image/cache/afbe ... 28x228.jpg
Deze heb ik dan ook besteld als vervanging van de relais die achteraf is geïnstalleerd, maar kan ik dit überhaupt nog gebruiken nu omdat de handel is omgebouwd ?
Het probleem:
Knippers werken perfect als ik normaal rijd, geef ik echter gas bij het uitkomen van de bocht bijvoorbeeld dan haperen de knippers even en gaan vervolgens weer knipperen als normaal. Aangezien het led relais van suzuki niet al te goed bekend staat was mijn eerste ingeving dat het relais wellicht niet helemaal lekker werkt. Bekabeling heb ik vorige week eens goed nagelopen maar kon het euvel niet dupliceren door aan de bekabeling te rommelen tijdens het knipperen. Gevarenlicht functie heeft er geen last van, wat dan weer een indicatie zou zijn dat het relais nog goed werkt.
Kortom een vaag probleem, iemand dit ook eens ervaren ?