1 remschijf warm en 1 koud
1 remschijf warm en 1 koud
Nou zet ik net mijn motor op slot en aan de voorzijde viel me iets op. De linker remschijf was warm en de rechter koud! Nou lijkt het me dat de remkracht evenredig verdeelt moet worden en dat beiden hetzelfde zouden moeten voelen. De zoekfunctie leverde niets op. Is er iets mis?
-
- Berichten: 58
- Lid geworden op: zo 06-03-2016, 13:22
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 K5
Re: 1 remschijf warm en 1 koud
Het snelle antwoord is , ja. Moeten allebei werken. Mijn advies is om hier zo snel mogelijk te naar laten kijken. Nu kunnen de kosten meevallen door bijvoorbeeld de remklauw weer werkend te maken. Veilgheid boven alles.
- John007
- DL650 berijder
- Berichten: 930
- Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
- Woonplaats: Friesland
Re: 1 remschijf warm en 1 koud
Ja, het lijkt er op dat een remklauw ( rechts dus ) niet of te weinig zijn werk doet.
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 8006
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: 1 remschijf warm en 1 koud
links doet mogelijk te veel en loopt aan
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- John007
- DL650 berijder
- Berichten: 930
- Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
- Woonplaats: Friesland
Re: 1 remschijf warm en 1 koud
Hoe je het ook wilt zeggen.....
De boel moet uit elkaar en schoongemaakt worden en dan kom je het probleem wel tegen.
Als je er geen verstand van hebt, breng hem dan daar waar ze er wel doel over hebben.
Het blijven tenslotte wel je remmen!
De boel moet uit elkaar en schoongemaakt worden en dan kom je het probleem wel tegen.
Als je er geen verstand van hebt, breng hem dan daar waar ze er wel doel over hebben.
Het blijven tenslotte wel je remmen!
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: 1 remschijf warm en 1 koud
Is inderdaad niet echt moeilijk, maar je moet wel goed weten wat je doet.
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3