[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1823: Undefined array key 6125 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4191: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3076) Barracuda kontje gemonteerd met dank aan Iron Horse! - V-Strom Forum Nederland
V-Strom Forum Nederland
Registreren op dit forum? Stuur een e-mail naar registreren@v-strom.nl ovv uw gewenste gebruikersnaam!
Rechts sluit alles mooi aan, links sluit het niet erg mooi aan bij het zijpaneel. Te zien op de foto. De kwaliteit van het kontje is niet erg super maar ik maak dat nog wel pas door verhitten.
Evberkel schreef:Kleine update; nieuwe plaat (helaas met 1tje omdat vorige eigenaar door het reg.nr had geboort... )
Ik heb ca. 15 jaar geleden bij een automobielbedrijf gewerkt die ook zelf kentekenplaten maakte. Tijdens het lamineren ging het wel eens mis en zat het zwart overal op de plaat. Dat werd weggepoetst met een beetje commandant. Zag je er nix meer van. Kun je ook eens op dat 1tje uitproberen. Het cijfertje zelf blijft dan wel staan, maar je ziet 'm dan in elk geval niet zo makkelijk meer.
Mocht je geen commandant in huis hebben, dan kun je het eerst eens proberen met een beetje koperpoets. Dat moet volgens mij ook werken.
Maar volgens mij is dat nummertje overigens niet eens verplicht. Ik weet wel dat wij het alleen op de plaat zetten wanneer dat specifiek gevraagd werd. En dan nog alleen wanneer dat ook op het kentekenbewijs stond.
You can't buy happiness, but you can buy a V-Strom...
Nr is wel degelijk verplicht zichtbaar te zijn wanneer het aanwezig is. Weghalen staat gelijk aan de letters/cijvers veranderen (om bijvoorbeeld onder bekeuringen uit te komen)
De plaat zonder 1'tje zou in het systeem nu ook niet meer bestaan, en is dus ongeldig.
Zijn prijzige bekeuringen ..
Zelf ook maar is aan de zaag met het kontje van de Wee
Het 1tje word er geloof ik meeren deels opgezet omdat het vaak kentekens zijn die eerder een keer gestolen zijn om bijv te tanken zonder betalen.
dmv van het extra cijfer kan dan aangetoond worden dat jij zelf niet de schuldige bent.
Wegpoetsen zat ik ook aan te denken. Op het kentekenpasje staat niks, misschien krijg ik wel een nieuw pasje toegestuurd. De platenmaker heeft het 1tje wel in het RDW systeem gezet en de oude plaat vernietigd.
Dat zal dan nog wel gebeuren. Plaat en pasje horen bij elkaar dus moeten identiek zijn.
Ooit n keer naar op zoek geweest omdat de verkoper vd caravan t papiertje niet gelijk kon vinden (uiteindelijk toch wel, gelukkig). Maar de ene kant (papiertje of plaat) op leverde wel n duplicaatcode op en de andere kant (plaat of papiertje) niet. Ik weet zo niet meer welk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groeten Erik DL650A K9 (2011-2024) | Suzuki V-Strom 1050XT (2024-…)
Ik heb eens even verder gezocht, en ik kom heel veel berichten tegen die beweren dat die duplicaatcode niet meer verplicht is. Vreemd genoeg kom ik de berichten niet op de site van de RDW tegen, maar er wordt op de site van RDW ook niet vermeld dat die code er op moet.
Als ik wat meer tijd heb zal ik eens verder zoeken...
You can't buy happiness, but you can buy a V-Strom...
Ballie schreef:Maar om dat cijfertje (de duplicaatcode) op de plaat te mogen zetten moet 'ie ook op het kentekenbewijs staan.
Nee, tegenwoordig is er een duplicaatcode voor het kentekenbewijs en een andere duplicaatcode voor de kentekenplaat.
Die hoeven dus niet identiek te zijn.
GvS
"There is no such thing as bad weather, only wrong clothes" [Billy Connolly]