Na een stuk of 6 emails over en weer, heb ik uiteindelijk ook mijn tanktas met quick-lock systeem. Hier het verhaal :
Vorige week bestelde ik via
http://www.bags-connection.com de tanktas 'daypack' met de bijhorende ring, suzuki 7 schroeven.
Betaling gedaan met mastercard dus dacht dat het wel in orde ging komen.
De volgende dag kreeg ik een email dat ik de importeur voor België/Nederland moest contacteren, zijnde Splash-Design in Veghel. Teruggemaild naar Bags-Connection met de vraag waarom zij niets opsturen => antwoord : we leveren enkel in Duitsland (u weze gewaarschuwd bij deze)
Dan maar Splash-Design gecontacteerd in Nederland =>
Bedankt voor uw reactie! Helaas kunt u deze producten niet rechtstreeks bij ons bestellen gezien wij groothandel zijn / importeur van Bags Connection. De producten kunt u via een motorzaak in uw regio bestellen. U kunt bijvoorbeeld terecht bij de volgende Bags Connection dealer:
MOTO REFLEX
HYPODROOMSTRAAT 7
B8500 KORTRIJK (BELGIE)
0032-56771848
Hierbij hoop ik u voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragnen hebben kunt u te allen tijde contact met mij opnemen.
Met vriendelijke groet,
Hmmmz weer niks en nog steeds geen tanktas ...
Uiteindelijk dan maar Moto Reflex gecontacteerd, kreeg ik te horen dat de 'Daypack' niet verkrijgbaar is in België, ok, doe mij maar de 'Trip' dan.
En de volgende dag lag alles mooi klaar voor mij aan de kassa, OEFFFF ...
Zijnde de 'Trip' tanktas (69,00 EUR) en de Ring (19,95)
Daarnet alles gemonteerd (zoals de
Hollanders zeggen : een makkie!), de tanktas zit stevig op zijn plaats en het aan- en afkliksysteempje doet zijn werk naar behoren.
Foto volgt later ...