Hans Vaessen schreef:Owww.. WTF.. het was mooi weer vandaag. Doe ik ook maar een bescheiden actie:
Heb zojuist op
www.mrgps.nl ingevoerd dat de vouchercode 'vstrom' tot 1 mei a.s. alsnog 5 euro beurskorting geeft.
Niet verder vertellen. En als het ongepast is dit te doen: verwijder dit bericht graag terstond!
Je link staat niet tussen URL, maar werkt wel
Voor het eerst in jaren weer eens betaald voor 'software'. Mede dankzij 110,- euri in de Staatsklooierij
En de code werkt niet alleen
tot maar zelfs
tm 1 mei.
En ik denk dat Hans ook wel na 1 mei de code vstrom laat werken.
Inmiddels 4, 4? ja 4, emails ontvangen die de koop bevestigen.
Ik heb hem gekocht omdat ik een pc gekocht heb die Basecamp wel aan kan (I7-4770, 8Gb).
Mijn huidige (Pentium 4: nog net van deze eeuw, 1Gb RDRAM) kan dat niet.
Voor de kenners: die RDRAM is te koop.
Ik heb nu Mapsource en Basecamp werkend zonder installatie, dus ook op een usb stick (handig voor onderweg).
Ik heb de workshop van Hans gezien in Utrecht en ga om naar Basecamp.
Basecamp zet ik in de WDCloud, tablet mee in de tanktas, dus all over the world kan ik er bij.
Basecamp zal even wennen zijn, maar mbv de dvd zal het gaan lukken.
De 590 is me nog veel te monopolistisch duur. Zou Garmin meer concurrentie hebben en meer common hardware en software kiezen dan kan het ook voor een heel stuk minder.
We laten de early adaptors wel eerst de hoofdprijs betalen, dan komt vanzelf de lagere prijs.
Mijn Zumo510 (goedkope Nuvi510 gratis omgebouwd naar Zumo220; zie betreffende topic) doet het nog prima.
De 590 is wel de top op het moment. Ik zou hem wel willen hebben. Maar ja, net een DVD gekocht