Nu kom ik geregeld files tegen (waarin ik toch al geen held ben) en dan speelt dat brede aspect toch echt mee en ik heb de V-strom natuurlijk niet gekocht om in de file aan te sluiten.
Daardoor ben ik mijn zoektocht eens gaan verleggen naar zijtassen. Die zijn smaller (met vaak mogelijkheid tot uitbreiding via rits) en goedkoper. Zijtassen zie je echter meer op racers en minder vaak op motoren zoals de V-strom. Daarom ben ik erg benieuwd naar ervaringen met zijtassen op de V-strom (!), of de V-strom überhaupt een motor is voor zijtassen en of de hoge uitlaat geen problemen gaat opleveren voor een zijkant.
Ik heb behoefte aan wat extra ruimte als ik eens een keer wat meer wil meenemen. Met dit mooie weer wil ik eigenlijk nog steeds met de motor naar het werk rijden (200 km) maar aangezien ik de hele week van huis ben en als afsluitende dag een studiedag op de universiteit heb ga ik uit nood geboren maar met de auto (kleding voor een week (echter geen groot gebruiker), studiemateriaal en motorkleding). Helaas sta ik dan dus op een vrijdag vanaf 17.00u vanuit Amsterdam richting het zuiden regelmatig in de file. Met de motor kan ik dan ook nog eens voor de deur van de uni parkeren en moet ik met de auto bij de P&R zijn.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar helaas niets bruikbaars gevonden. Misschien kan iemand mij helpen.