http://shop.conrad.be/auto/uitrusting/c ... rmometers/
Hahaha, da's de mooiste smoes die ik gehoord heb om een andere motor te kopen..Framomile schreef: Misschien dat mijn vrouw het pikt als ik zeg dat ik een temp. indicatie wil kopen voor de veiligheid en dan met een nieuwe strom aankom.
Groet Franc
Nog een goede reden om een L2 te kopen FrancFramomile schreef:
Het is wel zo dat op de nieuwe stroms het standaard in de display is verwerkt dacht ik.
Groet Franc
KLOPTFramomile schreef::
Het is wel zo dat op de nieuwe stroms het standaard in de display is verwerkt dacht ik.
ThermometerFramomile schreef:Mocht iemand een goed idee hebben of weten waar een goede te koop is hebben hoor ik het graag.
LOLBozobin schreef:ThermometerFramomile schreef:Mocht iemand een goed idee hebben of weten waar een goede te koop is hebben hoor ik het graag.
Gewoon in je kuip prikken.
Ik heb wel vaker dit soort voelers gemonteerd, maar na een tijdje was het binnenwerk helemaal verrot door vocht.voogie schreef:Ik heb gewoon zo'n goedkoop (€15) binnen/buiten temperatuur meter in m'n handkap geplakt.
http://www.automat.nl/afbeeldingen/TN_6 ... 902e0b.jpg
PS. Buitenvoeler achter de kuip geplakt voor een betrouwbare meting.
Zo dus.Tulipan schreef:Foto, foto please, die plek zou wel eens de oplossing kunnen zijn
Mmmm, ze gaan me nu net ff iets te ver met het verzamelen van info, het lijkt Smoelenboek wel.Tulipan schreef:
O, effe tussendoor, ik kreeg net een melding op het scherm bij google.
En keek ook even in het privecybeleid..... scroll even naar onder en kijk eventjes
wat voor een info ze uit je PC halen als je een account bij een van hun diensten hebt![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.google.com/policies/privacy/preview/
Wat vreemd. Toen ik met 'voorbeeld' het bericht checkte kwam wel de juiste site in beeld!!Frank schreef:Die link is niet goed, Erik... krijg iets over dat er geen winkelwagentje gemaakt kan worden...
Zelfde probleem als dat Frank bij mij aanhaalde.
Dit is wel een hele mooie voor €19,99. Meteen met boordsapnning indicatie en vaste 12V voeding dus ipv batterij.Ebrostrom schreef:Wat vreemd. Toen ik met 'voorbeeld' het bericht checkte kwam wel de juiste site in beeld!!Frank schreef:Die link is niet goed, Erik... krijg iets over dat er geen winkelwagentje gemaakt kan worden...
En nu op deze locatie?
Wat triest!!!!! Conrad gaat niet mee in de link naar de bedoelde pagina.
Maar goed. Denk dat dit wel werkt:
Website conrad: auto / uitrusting / comfort & uitrusting / thermometers
Die bedoelde ik.voogie schreef:Dit is wel een hele mooie voor €19,99. Meteen met boordsapnning indicatie en vaste 12V voeding dus ipv batterij.Ebrostrom schreef:Wat vreemd. Toen ik met 'voorbeeld' het bericht checkte kwam wel de juiste site in beeld!!Frank schreef:Die link is niet goed, Erik... krijg iets over dat er geen winkelwagentje gemaakt kan worden...
En nu op deze locatie?
Wat triest!!!!! Conrad gaat niet mee in de link naar de bedoelde pagina.
Maar goed. Denk dat dit wel werkt:
Website conrad: auto / uitrusting / comfort & uitrusting / thermometers
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=853397
Niet aan artikelnummer gedacht. En shopse......Wullebolle schreef:De links naar conrad hebben weldegelijk gewerkt maar blijkbaar niet meer na een bepaalde tijd.![]()
Volgende keer idd gewoon het artikelnummer geven, kun je dan makkelijk op de conrad site zoeken.
Intressante site trouwens, kende deze als belg niet.
Er is ook iedere keer wat met jou hé? LOLRhino VStrom schreef:... Ik dacht 'wat nou weer'"
Toen ik laatst de hele kuip eraf had liggen, meteen de "buiten voeler" bovenop de radiator geplakt. Hierdoor heb ik nu de buiten temperatuur en ongeveer het koelwatertemperatuur. (niet helmaal corrct natuurlijk omdat hij bovenop de radiator zit, maar toch een aardig indicatie...lijkt mij dan)Voogie schreef:Zo dus.Tulipan schreef:Foto, foto please, die plek zou wel eens de oplossing kunnen zijn
En zoals geopperd kan de 'buitenvoeler' op elke gewenste plaatst gemonteerd worden, omdat de 'binnenvoeler' al de buiten temperatuur weergeeft.
PS. Het lichtknopje werkt bij mij niet meer, dus in het donker is het een beetje slecht te zien.
Nou nee, zoveel info heb ik nou ook weer niet nodig hahaha.Leville schreef:Nu nog een sensor voor het carter of de oliekoeler.
Olietemperatuur is belangrijker dan watertemperatuur. Die laatste heb je ook al op je dashboard.Voogie schreef:Nou nee, zoveel info heb ik nou ook weer niet nodig hahaha.Leville schreef:Nu nog een sensor voor het carter of de oliekoeler.
Dyrck schreef:Hahaha, da's de mooiste smoes die ik gehoord heb om een andere motor te kopen..Framomile schreef: Misschien dat mijn vrouw het pikt als ik zeg dat ik een temp. indicatie wil kopen voor de veiligheid en dan met een nieuwe strom aankom.
Groet Franc
Nou inderdaad, ik kan mij ook een foto herinneren met een V strom in de woonkamer......Framomile schreef:Dyrck schreef:Hahaha, da's de mooiste smoes die ik gehoord heb om een andere motor te kopen..Framomile schreef: Misschien dat mijn vrouw het pikt als ik zeg dat ik een temp. indicatie wil kopen voor de veiligheid en dan met een nieuwe strom aankom.
Groet Franc
Kan het niet laten, Mijn Probleem is opgelostWat een lieve vrouw he!
Gr Franc