Ik heb het al vaker geroepen. Het wordt tijd dat we in het mooie oosten des lands ook een rit krijgen.
Hoef ik niet altijd eerst een paar uur te rijden naar een start van een rit.

De naam is verwijzing, met knipoog

Ik heb zelf de Achterhoek in beeld, maar met een paar andere oosterlijke forumleden kunnen we ook iets moois maken in Twente.
Daar waar zo veel goeds vandaan komt. Grolsch, FCT, en o.a. ikzelf.
Ook Duitsland kent hele mooie wegen en je mag er nog sneller rijden ook.
Er zijn mogelijkheden genoeg voor meerdere ritten, dus dit zou iets jaarlijks kunnen worden.
Ik denk deze keer aan een start en eindpunt ergens in de buurt van de IJssel, beetje centraal.
Voor 2012 wil ik een route maken van een 200+km.
Wellicht dat we overnachten en BBQ ooit toevoegen, maar voorlopig hou ik het even op een rit.
Een datum heb ik nog niet. Moet ergens tussen Frieslandrit (North Coast Ride), V-Strom Adventure, Internationaal V-Strom Treffen, Veluwerit, hopelijk een Monstertocht, de Eindejaarsrit in Brabant (South Coast Ride), SCON-ritten, etc, etc. passen. Mei, september is waar ik nu aan denk. Suggesties zijn welkom.
Hieronder mijn werkbestand. Allemaal mooie weggetjes. Genoeg voor meerdere edities.
Hou het hier in de gaten. Er volgt meer. Ik verheug me nu al op het proefrijden op al die weggetjes.
Hebben jullie iets om de winter mee door te komen en naar uit te kijken voor volgend jaar