Zo, ik zit. Net thuis.
Gisteren was een hoogtepuntje vond ik.
Geweldige rit (met heel veel dank aan RvGS), geweldig weer, niet druk onderweg, hele leuke groep met oude en nieuwe leden.
Chiel met de enige DL1000, 'Jolanda' (aka Mega Mindy) met haar rose helm.
Tuinsjeik is niet geweest. Ik heb tenminste niemand met geraniums en petunia's in een wit gewaad en tulband op een V-Strom gezien.
Wel wat weinig meerijdende vrouwlijke dames. Hessie had wel een goed excuus moet ik zeggen. En nog 1, en nog 1, ...
En Belgen: het wordt tijd dat we wat meer samen rijden. Ik denk aan een Wullebolle, een Leville, zonder de anderen te kort te willen doen.
Na het bowling en het lekkere eten (wat je zelf klaar moest maken!) ben ik moe en voldaan in mijn slaapzak gekropen en met een glimlach op mijn gezicht direct in slaap gevallen.
Het ouwehoeren heb ik dit jaar aan me voorbij laten gaan. Daar kan ik verder niks over zeggen.
(als je nergens smileys plaats in zo'n bericht, krijgt het toch een heel andere lading

).
Vandaag met Franc (Framomile) en Johan (Sparky) eerst wezen ontbijten bij een Esso station.
Franc, verstandig als altijd, ging met z'n fitte lijf via de snelweg naar huis.
Johan en ik via B-wegen richting Baarn. Johan ging halverwege koud en nat toch maar via de A12 naar huis en niet verder mee.
Het was vast een mooie route. Maar we hebben er niks van gezien. 50 mtr zicht. Wat een mist! Da's nog erger dan regen. Nat en koud.
De pont bij Amerongen hoorden we, maar we konden hem niet zien.
Ik ben na Baarn (koffie bij mijn zus) via Barneveld terug gereden naar Winterswijk.
Tot Dieren alleen maar grijs en wit. Na Dieren: het leek wel lente. Helemaal open, zon, ik werd weer warm.
Eindelijk. Toen nog maar even wat extra gas gegeven. Kicken!
Toevallig de Barinkweg ontdekt bij Zelhem. Die komt met stip in de aanstaande EastCoastRide. Hele mooie weg.
Thuis de koffer er af, en weer opgestapt. Even een half uurtje in Duitsland wat mooie wegen gepakt.
Al met al een gedenkwaardig weekend.
Ik ben 4x ''ontmaagd'':
- 1-ste keer rit (mede) gemaakt
- 1-ste keer voorrijder geweest
- 1-ste keer in zulke mist gereden
- 1-ste keer in een trekkershut.
Eigenlijk perfect zo'n hut. Zeker als je buurman weinbrand meeneemt en koste wat kost die fles leeg zal schenken. Kees bedankt!
Iedereen wist wel dat al die toespelingen op 'trekker' maar een grapje waren. Alleen Franc dacht daar anders over. Zie hem hier om 2.12u vannacht.
En als Peter niet gezegd had dat over de uitslag van het bowlen niet gecorrespondeerd kon worden, dan had ik dat hier gedaan.
Die klopt voor geen meter Peter
Maar hoe dan ook, er stak er 1 met kop en schouders (en ballen) bovenuit. John: klasse. Terechte winnaar. Gefeliciteerd.
Al met al een topweekend. Claudia, Peter: bedankt
ps: Claudia: dat mijn bloes bij de bowlingschoenen pastte is puur toeval.