Route is klaar. Met dank aan Robert
180km, bijna 4 uur sturen.
In gdb, gpx en itn (TomTom).
Het gdb bestand bevat een track. Het itn bestand kent garantie tot het einde van mijn adslkabel hier in huis.
Als er mensen zijn die een goede kunnen maken voor TomTom (als dat nodig is), leef je uit.
Hou deze site in de gaten voor het geval er nog een last minute wijziging komt.
GDB,
GPX,
ITN Klik en rechtsboven op download drukken.
Graag applaus voor de mensen van het startpunt, Het Oude Tramstation in Elshout, Heusdenseweg 16 in Elshout,
en het lunchadres De Drie Sterren, Maasdijk 67 in Demen. Zij zijn speciaal open voor ons.
10.30u Verzamelen in Elshout (tijd voor een bakkie en een peukje)
11.00u Start groep 1.
12.15-13.00 (ongeveer) Lunch bij De Drie Sterren: omeletje, balletje, broodje, gewoon van de kaart.
Groep 1 begint gewoon, hoeft niet te wachten op de anderen.
De stop bij het kasteel is zonder horeca. In ieder geval was die vorige week niet open. Neem wat mee.
Topkoffer zal toch wel mee moeten. Je moet je wedstrijdbal toch ergens in kwijt
Ergens anders of vaker stoppen is aan de groep. Behalve voor de lunch dan.
Ergens tussen 17-18u bij de bowlingbaan moet zeker lukken.
Tijd genoeg. Let wel: het is vroeg donker.
Regels als altijd. Voorrijder heeft altijd gelijk en Peter rijdt achteraan.
Hou rekening met mens en natuur, ga baksteenrijden waar het kan/nodig is. Zal niet veel zijn, maar toch.
Ga niet stunten, onnodig inhalen, hou afstand en blijf uit elkaars dode hoek.
Het weer lijkt goed te worden. Ik heb niet de hele route gereden, maar vorige week lag er hier en daar landbouwmodder.
Hou rekening met de omstandigheden en rij jezelf niet voorbij.
En hou de man/vrouw achter je in de gaten. Zie je die niet meer, dan stop je bij de eerste afslag. Ook al heeft hij/zij een navigatieding.
Vlakbij het startpunt is een Total. Om de tank vol genoeg te hebben voor de rit.
We willen minimaal in 3 groepen rijden. Robert rijdt voor. Ik ook. Wie nog meer
Tot zaterdag
Franc: ik blijf ook niet slapen. Alhoewel, misschien kunnen we wel bij Peter slapen ...