GR Franc
Nou had ik begrepen, van een vriendin van m'n dochter d'r vriend die z'n vader heeft een broer en die zegt: als je oranje knipperlichtglaasjes in de oven verwarmd, trekt dat oranje laagje weg en worden ze mooi wit.Graafie68 schreef:Ziet er strak uit, dat uitlaatje.
Alleen die oranje knipperlichtplastikeglaasjes das zo 2006
Als je nou gewoon de naam simon ufferd zeg, dan weet ik gelijk wie je nou bedoelt.FastLoe schreef:Nou had ik begrepen, van een vriendin van m'n dochter d'r vriend die z'n vader heeft een broer en die zegt: als je oranje knipperlichtglaasjes in de oven verwarmd, trekt dat oranje laagje weg en worden ze mooi wit.Graafie68 schreef:Ziet er strak uit, dat uitlaatje.
Alleen die oranje knipperlichtplastikeglaasjes das zo 2006
Spuitbus DupliColor Hitzefest en je bent zo klaar.FastLoe schreef:Hier is toch alles te vinden over ervaringen met die zwarte kachlpotjes afdekplaatjes
Volgens mij heb ik deze zwarte plaat, maar die gaat zeker niet over de orginele heen, die moest ik eraf halen. Mijn originele was zilverkleurig, en ik vind dat deze er een stuk strakker uitziet. Hij steekt ook minder uit, is dunner. Die sleuven storen niet, vind het wel wat hebben.Rokr schreef:Ik heb het bij de dealer even nagevraagd en de goedkope zwarte beschermplaat met die sleuven erin, hoort dus over de originele heen te worden gemonteerd. Je blijft dus in die sleuven en ook aan de achterkant een deel "metaalkleur" zien en ik vraag me af of dat er wel mooi uitziet.
Nouja, als je ooit weer eens om een onderschriftje verlegen zit...Ma Bella schreef:Had al even gevoeld en heet was t zeker
Hallo Franc,Framomile schreef:OKe hier ook mijn foto's,
Dit is de verf die ik heb gebruikt, een hittebestendige variant.
Groet, Franc
Tulipan,Tulipan schreef:Zou je direct zwart kunnen gebruiken of beter eerst het aluminium met een grondlak behandelen ??
Of heb je het niet over de carterbescherming ¿¿
Ik weet niet wat betreft de hitte van zo'n sticker, lijkt mij eerder dat je het probleem hebt betreft plooien om de randen.Treg schreef:Zou je de plaat niet kunnen bestickeren?
Met een mooie matzwarte of carbon folie, of zou hij daar nèt iets te heet voor worden?