Givi beugel
Givi beugel
Gisteren is hij besteld. Nu maar wachten tot ik hem heb. Ik hoop dat de montage gesmeerd loopt. 113,99 euro op de site van RAD.
Volgend weekend zal ik wel rondrijden met de beugels er op.
Marc
Volgend weekend zal ik wel rondrijden met de beugels er op.
Marc
-
- DL650 berijder
- Berichten: 649
- Lid geworden op: za 10-01-2009, 19:06
- Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
- Woonplaats: Houthalen
Re: Givi beugel
Heb mij gisteren ook ene van givi besteld bij Hein-gericke voor 103,5 euro.
Is wel vreemd dat de beugel duurder is voor de dl 650 dan voor de dl 1000.
grtjs silverstorm
Is wel vreemd dat de beugel duurder is voor de dl 650 dan voor de dl 1000.
grtjs silverstorm
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
-
- DL1000 berijder
- Berichten: 77
- Lid geworden op: zo 04-10-2009, 20:00
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000
- Woonplaats: belgie
Re: Givi beugel
Na het terug monteren van GIVI valbeugel (valschade
) viel het mij op dat de bouten die bij de beugel geleverd waren 5 mm te kort zijn.(beugel gekocht bij RAD)
De orginele bouten steken zonder beugel helemaal door het getapte gedeelte,om dit ook te bekomen met valbeugel moet men bouten M8x40 gebruiken ipv de bijgeleverde M8x35.
Ik denk dat men toch beter langere bouten gebruikt omdat de motor hier met opgehangen is.
PS:beugel laten spuiten in zelfde kleur als motorfiets,valt best mee.

De orginele bouten steken zonder beugel helemaal door het getapte gedeelte,om dit ook te bekomen met valbeugel moet men bouten M8x40 gebruiken ipv de bijgeleverde M8x35.
Ik denk dat men toch beter langere bouten gebruikt omdat de motor hier met opgehangen is.
PS:beugel laten spuiten in zelfde kleur als motorfiets,valt best mee.

Re: Givi beugel
Heb mijne Strom ook versierd met de Givi-beugels. Naar mijn mening zijn de bijgeleverde bouten toch voldoende lang. Lijken mij toch voldoende diep in het frame te zitten. Ik heb wel al mijn arm- en andere spieren moeten gebruiken om eerst de originele bouten los te krijgen....
Veiligheidshalve heb ik tijdens de montage van de beugels onder het motorblok mijn auto-krik geplaatst als extra steun. Ik principe kon het waarschijnlijk wel geen kwaad maar ik had er toch niet al te veel vertrouwen in om het motorblok zomaar te laten "afhangen" van de tijdelijke "éénzijdige" ophanging.
Enfin, uiteindelijk alles goed gelukt.
Zou de origele carterbescherming van Suzuki op één of andere manier toch niet te bevestigen zijn op deze beugels? Desgevallend met zelfgemaakt tussenstuk. Moet toch kunnen volgens mij?
Groetjes en prettig eindejaar aan alle Strommers,
Jos
Veiligheidshalve heb ik tijdens de montage van de beugels onder het motorblok mijn auto-krik geplaatst als extra steun. Ik principe kon het waarschijnlijk wel geen kwaad maar ik had er toch niet al te veel vertrouwen in om het motorblok zomaar te laten "afhangen" van de tijdelijke "éénzijdige" ophanging.
Enfin, uiteindelijk alles goed gelukt.
Zou de origele carterbescherming van Suzuki op één of andere manier toch niet te bevestigen zijn op deze beugels? Desgevallend met zelfgemaakt tussenstuk. Moet toch kunnen volgens mij?
Groetjes en prettig eindejaar aan alle Strommers,
Jos
-
- DL1000 berijder
- Berichten: 77
- Lid geworden op: zo 04-10-2009, 20:00
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000
- Woonplaats: belgie
Re: Givi beugel
Het plaatsen van een krik onder het blok is inderdaad wel een goed idee,anders hangt het blok maar te bengelen aan 1 kant.
De orginele bouten zijn vastgekleefd,daardoor moest u wel enkele spieren extra gebruiken (verwarmen tot +80°C helpt om vlotter los te komen).
Het beste is dat u de bouten bij het monteren terug vastkleefd met bvb LOCTITE 242 (vloebaar) of 248 (systeem PRITT stift),dit is medium sterkte en naderhand zonder grote problemen nog demonteerbaar.
Groeten en prettig nieuwjaar aan iedereen (en hopelijk vlug iets beter weer)
De orginele bouten zijn vastgekleefd,daardoor moest u wel enkele spieren extra gebruiken (verwarmen tot +80°C helpt om vlotter los te komen).
Het beste is dat u de bouten bij het monteren terug vastkleefd met bvb LOCTITE 242 (vloebaar) of 248 (systeem PRITT stift),dit is medium sterkte en naderhand zonder grote problemen nog demonteerbaar.
Groeten en prettig nieuwjaar aan iedereen (en hopelijk vlug iets beter weer)
- PDvD
- DL1000 berijder
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Oosterhout (NB)
- Contacteer:
Re: Givi beugel
Lekker een oud topic omhoog schoppen, maar deze beugeltjes heb ik zojuist ook besteld bij Motolife. Prijstechnisch gezien kwamen deze bij mij als beste uit, dit omdat het hoge beugels zijn.
-
- DL1000 berijder
- Berichten: 77
- Lid geworden op: zo 04-10-2009, 20:00
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000
- Woonplaats: belgie
Re: Givi beugel

Daar dient dus een beugel voor,prima materiaal trouwens
Re: Givi beugel
Mooi bijgewerkt !!
Hopelijk geen lichamelijk letsel (en geen deukje in je ego).
Grtz
Ed
Hopelijk geen lichamelijk letsel (en geen deukje in je ego).
Grtz
Ed
-
- DL1000 berijder
- Berichten: 77
- Lid geworden op: zo 04-10-2009, 20:00
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000
- Woonplaats: belgie
Re: Givi beugel
Letsel blijft beperkt tot bloeduitstorting op heup (ong. soepbord groot
),gekneusde ribben en opgezwollen hand.
Gisteravond overhoop gereden door collega motorrijder die zich op dat moment in auto bevond,wel een beetje klote
Motor is al weg voor herstelling,hopelijk blijft de zon nog even schijnen.

Gisteravond overhoop gereden door collega motorrijder die zich op dat moment in auto bevond,wel een beetje klote

Motor is al weg voor herstelling,hopelijk blijft de zon nog even schijnen.
Re: Givi beugel
Da's mooi balen. Maar je hebt hier toch schade op je kuip, je valbeugel is erin gedrukt. Of zie ik het verkeerd op de foto? Wat is dan het nut van die beugel, als ie toch naar binnen knakt?
Re: Givi beugel
Hoe denk je dat het eruit had gezien zonder valbeugel?Meneer Patrol schreef:Wat is dan het nut van die beugel, als ie toch naar binnen knakt?
Ik ben op het strand plat gegaan, vorig jaar, met een DL1000 zonder valbeugel en geloof me, ik had meer schade. Ook onderhuids, achter de kuip.
Ik ging om vanuit, nagenoeg, stilstand en heb eigenlijk de week erna direct deze GiVi valbeugels besteld.
Da's flink balen allemaal, gelukkig geen blijvend letsel. Het voorjaar breekt nu echt aan dus de zon zal zich nog wel vaker laten zien, hoop dat de brommert een beetje snel weer op orde is.Cronny schreef:Letsel blijft beperkt tot bloeduitstorting op heup (ong. soepbord groot ),gekneusde ribben en opgezwollen hand
-
- DL1000 berijder
- Berichten: 77
- Lid geworden op: zo 04-10-2009, 20:00
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000
- Woonplaats: belgie
Re: Givi beugel
De beugel is inderdaad naar binnen geplooid en de kuip geraakt,er zit nu een soort van wit poeder op,met een bus simoniz waarschijnlijk wel op te kuisen,maar vermits dat dit verzekering is,niets aan gedaan.Maar je hebt hier toch schade op je kuip, je valbeugel is erin gedrukt.
Zoals Fastloe al aanhaalde
Ik kan hier moeilijk een foto van mijn blote kont plaatsen,maar die ziet er veel lelijker uit en daar zat ook een heupprotector voor.Hoe denk je dat het eruit had gezien zonder valbeugel?
Re: Givi beugel
Volgens mij is dat dezelfde procedure als het plaatsen van een foto van een verbogen valbeugel!!!Cronny schreef: Ik kan hier moeilijk een foto van mijn blote kont plaatsen,maar die ziet er veel lelijker uit en daar zat ook een heupprotector voor.

- Jomme Dox
- DL1000 berijder
- Berichten: 618
- Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
- Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
- Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)
Re: Givi beugel
Iemand die met een motor rijdt zonder valbeugels, moesten ze een stamp onder hun kont geven, en 5 jaar rijverbod daarboven.
Het is zowat hetzelfde als gaan bergbeklimmen zonder veiligheidstouw.
Of valschermspringen zonder reserve chute...
Ze doen maar, ik trek het me niet aan, maar dan moeten ze hier niet komen jammeren als ze omliggen....
J.
Het is zowat hetzelfde als gaan bergbeklimmen zonder veiligheidstouw.
Of valschermspringen zonder reserve chute...
Ze doen maar, ik trek het me niet aan, maar dan moeten ze hier niet komen jammeren als ze omliggen....
J.
اذهب إلى هولندا
Re: Givi beugel
Een half seizoen zonder gereden en deze winter de SW-Motechs gemonteerd en dat bevalt een stuk beter ... nu heb ik ook iets om mijn contour cammetje op te monteren ... die wil ik niet in mijn tank hebben trouwens 
Heupprotector, as in een soort niergordel of? Dan heeft 't wel gewerkt en de 'impact' verdeeld denk ik?

Heupprotector, as in een soort niergordel of? Dan heeft 't wel gewerkt en de 'impact' verdeeld denk ik?
- Wullebolle
- DL1000 berijder
- Berichten: 1379
- Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
- Mijn motor is een: DL1000, 2008.
- Woonplaats: Belgische kust
Re: Givi beugel
Wrom?Jomme schreef:Iemand die met een motor rijdt zonder valbeugels, moesten ze een stamp onder hun kont geven, en 5 jaar rijverbod daarboven.
Het is zowat hetzelfde als gaan bergbeklimmen zonder veiligheidstouw.
Of valschermspringen zonder reserve chute...
Ze doen maar, ik trek het me niet aan, maar dan moeten ze hier niet komen jammeren als ze omliggen....
J.
Ik rij al jààààààààààààààààren zonder, en heb ze nog niet 'nodig' gehad (en ga ook niet jammeren in geval van).
Wel gaak binnenkort een Givi stel monteren, ifv kampeerreis waarbij de omval risico's ietske groter zijn ...
Spooky Action At A Distance !
- PDvD
- DL1000 berijder
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Oosterhout (NB)
- Contacteer:
Re: Givi beugel
Beugels beschermen niet de bereider maar de motor. Het is dus aan de bereider hoe erg hij gesteld is aan de opgebouwde no-claim bij zijn of haar verzekering. En wat hierboven al gezegd wordt, iedeale bevestiging voor een camera. GoPro blijft er ook erg goed aanhangen!
Ben jaren gaan camperen zonder bescherming... ook nooit gevallen maar nu er het e.e.a. aan offroad bergpasjes gepland staan wil ik het zekere voor het onzekere nemen.
Ben jaren gaan camperen zonder bescherming... ook nooit gevallen maar nu er het e.e.a. aan offroad bergpasjes gepland staan wil ik het zekere voor het onzekere nemen.
- Jomme Dox
- DL1000 berijder
- Berichten: 618
- Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
- Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
- Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)
Re: Givi beugel
Beugels beschermen inderdaad hoofdzakelijk de motor, maar ook de berijder. Zo maakt hij minder kans om klem te zitten onder de motor bij een valpartij. En dat is warm aan de beentjes hoor, zo'n hete motor.
اذهب إلى هولندا
- PDvD
- DL1000 berijder
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Oosterhout (NB)
- Contacteer:
Re: Givi beugel
Tsja als je zo ver gaat denken ga je ook altij dmet zijkoffers rijden... of nee... in een auto zitten...
- Jomme Dox
- DL1000 berijder
- Berichten: 618
- Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
- Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
- Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)
Re: Givi beugel
Neen, ik heb al op elke motor valbeugels gehad....
En ik heb 1x een ongeval gehad, waar ik niet klem zat onder de motor. Maar ze zijn we wel komen halen met de ambulance...
Ik heb het nog meegemaakt op de Off Road day daar in (waar was het weer ? ). Een rijder gevallen, en hij zat klem onder de motor. Gelukkig waren we er snel bij, en waren er geen verwondingen...
En ik heb 1x een ongeval gehad, waar ik niet klem zat onder de motor. Maar ze zijn we wel komen halen met de ambulance...
Ik heb het nog meegemaakt op de Off Road day daar in (waar was het weer ? ). Een rijder gevallen, en hij zat klem onder de motor. Gelukkig waren we er snel bij, en waren er geen verwondingen...
اذهب إلى هولندا
-
- DL1000 berijder
- Berichten: 77
- Lid geworden op: zo 04-10-2009, 20:00
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000
- Woonplaats: belgie
Re: Givi beugel
Ik zat inderdaad niet klem onder de motor maar ernaast,komt het door de beugels of een reactie van in een vervlogen leven te crossenJomme schreef:Beugels beschermen inderdaad hoofdzakelijk de motor, maar ook de berijder. Zo maakt hij minder kans om klem te zitten onder de motor bij een valpartij. En dat is warm aan de beentjes hoor, zo'n hete motor.

Alles dat helpt om niet onder de motor te liggen is zijn geld meer dan waard.
- PDvD
- DL1000 berijder
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Oosterhout (NB)
- Contacteer:
Re: Givi beugel
Perfect beuge;tje! Gister voor het eerst (en hopelijk voor het laatst) na een lekekr stukkie sturen (rondje Ardennen van 500 km) de strom om laten vallen (standaard vergeten).. dom dom dom... maar gelukkig slechts 1 krasje op de beugel, een afgebroken punt van onder mijn stepje (voor het eerst dat die de grond raakte en dan gelijk afbreken...) en een ruit die scheef stond, maar dat was gelijk de redding want hij was puur verschoven in het kloontje! Die heeft zijn geld dus ook opgebracht!
zit nu te twijfele... mooie pivot stepjes kopen of een nieuwe punt eronder zetten....
zit nu te twijfele... mooie pivot stepjes kopen of een nieuwe punt eronder zetten....
- Wullebolle
- DL1000 berijder
- Berichten: 1379
- Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
- Mijn motor is een: DL1000, 2008.
- Woonplaats: Belgische kust
Re: Givi beugel
Tlijkt me een goede reden om nieuwe offroad steps te monteren.
Alleszins beter dan er een 'punt onderzetten' ... klinkt zo definitief hé
Hiephiep voor de Givibeugel
Alleszins beter dan er een 'punt onderzetten' ... klinkt zo definitief hé

Hiephiep voor de Givibeugel

Spooky Action At A Distance !
- PDvD
- DL1000 berijder
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Oosterhout (NB)
- Contacteer:
Re: Givi beugel
Denk dat het toch gewoon een bout gaat worden die ik er in ga draaien... voor de vakanti emoet er ook nog een setje nieuw rubber onder...Wullebolle schreef:Tlijkt me een goede reden om nieuwe offroad steps te monteren.
Alleszins beter dan er een 'punt onderzetten' ... klinkt zo definitief hé![]()
Hiephiep voor de Givibeugel
- V-TWim
- Berichten: 164
- Lid geworden op: vr 13-06-2008, 20:28
- Mijn motor is een: '05 V-Strom Touring en '99 SV 650 S, double fun :)
Re: Givi beugel
Ik heb deze beugels ook maar weet iemand welke carterplaat hier onder past?
Only dead fish go with the flow.
-
- KLV1000 berijder
- Berichten: 87
- Lid geworden op: do 29-12-2016, 10:18
- Mijn motor is een: Kawasaki KLV1000
- Woonplaats: Tiel
Re: Givi beugel


Ik heb ook de Givi beugels gemonteerd, vond het persoonlijk de mooiste en ook nog goed betaalbaar

Weet iemand of met de beugels gemonteerd de tank nog steeds een beetje gemakkelijk te demonteren is? volgens een monteur maken ze het een heel stuk lastiger?
Groetjes,
Erwin
ZoveelMogelijkBochtjesEnZoAfEnToeRechtdoor
KLV1000 '06
(ook nog in de garages van mijn meisje en ikke, een XRV650 '88, NTV650 '94, SV650S '99, en van het meisje een F650GS en een F700GS
)

KLV1000 '06
(ook nog in de garages van mijn meisje en ikke, een XRV650 '88, NTV650 '94, SV650S '99, en van het meisje een F650GS en een F700GS

- Valetek
- DL650 berijder
- Berichten: 414
- Lid geworden op: zo 16-03-2014, 13:13
- Mijn motor is een: V-Strom 650 '04
- Contacteer:
Re: Givi beugel
De tank is het probleem niet maar de zijkappen. Onmogelijk is het niet maar met een beetje beleid kan je de zijkappen demonteren zonder dat je de valbeugels moet verwijderen (plaats wel een handdoek oid op de beugels on krassen te voorkomen ). Ter referentie: ik heb een 650 uit 2004
-
- KLV1000 berijder
- Berichten: 87
- Lid geworden op: do 29-12-2016, 10:18
- Mijn motor is een: Kawasaki KLV1000
- Woonplaats: Tiel
Re: Givi beugel
Oké bedankt
ik weet niet hoeveel verschil er tussen de 650 en 1000 zit op die hoogte? de 1000 heeft geloof ik een extra val strookje op de zijkap die de 650 niet heeft dacht ik?
Toevallig nog iemand met een 1000die hier ervaring mee heeft?

Toevallig nog iemand met een 1000die hier ervaring mee heeft?
ZoveelMogelijkBochtjesEnZoAfEnToeRechtdoor
KLV1000 '06
(ook nog in de garages van mijn meisje en ikke, een XRV650 '88, NTV650 '94, SV650S '99, en van het meisje een F650GS en een F700GS
)

KLV1000 '06
(ook nog in de garages van mijn meisje en ikke, een XRV650 '88, NTV650 '94, SV650S '99, en van het meisje een F650GS en een F700GS

- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7703
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Re: Givi beugel
Kappen verwijderen met valbeugels kan afhankelijk van het merk en type inderdaad erg krap of zelfs een probleem worden. Maar er zijn er ook waar het moeiteloos bij gaat. Ik het verschillende gehad. Van de GIVI zou ik het niet weten. Met de tank heb je eigenlijk bij geen enkele een probleem.


Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
-
- KLV1000 berijder
- Berichten: 87
- Lid geworden op: do 29-12-2016, 10:18
- Mijn motor is een: Kawasaki KLV1000
- Woonplaats: Tiel
Re: Givi beugel
Ik zal het wel een keertje proberen 

ZoveelMogelijkBochtjesEnZoAfEnToeRechtdoor
KLV1000 '06
(ook nog in de garages van mijn meisje en ikke, een XRV650 '88, NTV650 '94, SV650S '99, en van het meisje een F650GS en een F700GS
)

KLV1000 '06
(ook nog in de garages van mijn meisje en ikke, een XRV650 '88, NTV650 '94, SV650S '99, en van het meisje een F650GS en een F700GS

Re: Givi beugel
ik heb een 1000 k7 met givi beugel (met zand gevuld) en altrider bellypan ,de tank heb ik al 2 x verwijderd om een gipro en navigatie draadjes te trekken....geen probleem !ook niet met terug plaatsen 
uiteraard zonder de beugel te verwijderen

uiteraard zonder de beugel te verwijderen
- Marian
- Berichten: 598
- Lid geworden op: zo 29-03-2015, 12:23
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650 zwart 2016
Re: Givi beugel
Ik heb ook een dl1000 K7 en givi beugels. Ook ik kan de kappen er afhalen zonder de beugels te verwijderen. Je moet wel even de juiste stand vinden om ze er tussen uit te krijgen.
-
- KLV1000 berijder
- Berichten: 87
- Lid geworden op: do 29-12-2016, 10:18
- Mijn motor is een: Kawasaki KLV1000
- Woonplaats: Tiel
Re: Givi beugel
Een K7 is vergelijkbaar met de KLV dus?
Hoe zit met die K nummers?
@Marc waarom heb je ze gevuld met zand?
Hoe zit met die K nummers?
@Marc waarom heb je ze gevuld met zand?
ZoveelMogelijkBochtjesEnZoAfEnToeRechtdoor
KLV1000 '06
(ook nog in de garages van mijn meisje en ikke, een XRV650 '88, NTV650 '94, SV650S '99, en van het meisje een F650GS en een F700GS
)

KLV1000 '06
(ook nog in de garages van mijn meisje en ikke, een XRV650 '88, NTV650 '94, SV650S '99, en van het meisje een F650GS en een F700GS

-
- Berichten: 116
- Lid geworden op: wo 20-04-2016, 22:36
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2007)
- Woonplaats: Oosterwolde (fr)
Re: Givi beugel
Half december de GIVI beugels besteld bij MLM. Volgens de site een weekje levertijd. Laatste bericht van MLM; het wordt nu eind januari vanwege "de feestdagen" bij de leverancier. De DL650 heeft nu even winterslaap, anders had ik de bestelling geannuleerd en de beugels van HEED rechtstreeks in Polen besteld.
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 8006
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Givi beugel
Bij een bepaald toerental treden er resonanties op. De beugel zal hierdoor mogenlijk wat geluid kunnen produceren. Met zand er in zou de resonantie minder zijn of zelfs verdwijnen. De meningen zijn hierover verdeeld
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
-
- KLV1000 berijder
- Berichten: 87
- Lid geworden op: do 29-12-2016, 10:18
- Mijn motor is een: Kawasaki KLV1000
- Woonplaats: Tiel
Re: Givi beugel
Oké, ik heb pas zo'n 30km met de beugels gereden en heb er dus nog niet echt ervaring mee 

ZoveelMogelijkBochtjesEnZoAfEnToeRechtdoor
KLV1000 '06
(ook nog in de garages van mijn meisje en ikke, een XRV650 '88, NTV650 '94, SV650S '99, en van het meisje een F650GS en een F700GS
)

KLV1000 '06
(ook nog in de garages van mijn meisje en ikke, een XRV650 '88, NTV650 '94, SV650S '99, en van het meisje een F650GS en een F700GS

- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 8006
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Givi beugel
Ik rijd al 51000 km met Givi beugels en heb nergens last van.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Re: Givi beugel
De pakking vervangen die tussen de stangen zit die "voorlangs onder de radiator" lopen door kwalitatief betere en vloeibare pakking lost het probleem ook op. Bij mij in ieder geval.Eikie schreef:Bij een bepaald toerental treden er resonanties op. De beugel zal hierdoor mogenlijk wat geluid kunnen produceren. Met zand er in zou de resonantie minder zijn of zelfs verdwijnen. De meningen zijn hierover verdeeld
Re: Givi beugel
Ooit Givi valbeugels gekocht, na 2 dagen er weer afgehaald. Nu valdoppen.
Als ik de motor kompleet met beugels had gekocht was het me vermoedelijk niet opgevallen.
Maar ik was al "bedorven": ik wist hoe trillingsvrij m'n K9 kon zijn, en dat wilde ik weer terug.
Ik lijk hier een minderheid van 1 in te zijn, maar voor mij geen beugels meer. Scheelt ook veel kilo's
Voor de beugelbezitters: houd de linkerbeugel maar eens vast onder het rijden..
Als ik de motor kompleet met beugels had gekocht was het me vermoedelijk niet opgevallen.
Maar ik was al "bedorven": ik wist hoe trillingsvrij m'n K9 kon zijn, en dat wilde ik weer terug.
Ik lijk hier een minderheid van 1 in te zijn, maar voor mij geen beugels meer. Scheelt ook veel kilo's

Voor de beugelbezitters: houd de linkerbeugel maar eens vast onder het rijden..
- Jabba
- DL650 berijder
- Berichten: 451
- Lid geworden op: vr 25-04-2014, 09:23
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 L4
- Woonplaats: Eindhoven de gekste
Re: Givi beugel
Ik heb de Hepco en Becker valbeugels erop. Geen trilling te voelen. Heb ook een action cam op de beugels zitten en het beeld is trillingsvrij.
Verzonden vanaf mijn Strommeke
Verzonden vanaf mijn Strommeke
Re: Givi beugel
idd zoals hier boven beschreven,gevuld met zilverzand tegen resonantie, en hoe het nou precies zit met de K nummers weet ik niet maar op de achterkant van het service/gebruikers handleiding boekje staat K 7 ,geen idee hoe dat met de klv's is
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Givi beugel
K7 is productiejaar 2007. L0 bv is productiejaar 2010
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
-
- KLV1000 berijder
- Berichten: 87
- Lid geworden op: do 29-12-2016, 10:18
- Mijn motor is een: Kawasaki KLV1000
- Woonplaats: Tiel
Re: Givi beugel
Net nog een stukje gereden, merk niets van trillingen gelukkig 

ZoveelMogelijkBochtjesEnZoAfEnToeRechtdoor
KLV1000 '06
(ook nog in de garages van mijn meisje en ikke, een XRV650 '88, NTV650 '94, SV650S '99, en van het meisje een F650GS en een F700GS
)

KLV1000 '06
(ook nog in de garages van mijn meisje en ikke, een XRV650 '88, NTV650 '94, SV650S '99, en van het meisje een F650GS en een F700GS

- Paulus
- DL1000 berijder
- Berichten: 35
- Lid geworden op: vr 10-03-2017, 17:28
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL1000
Re: Givi beugel
Net een setje givi beugels voor mijn DL1000 K6 besteld. Handig, al die montage tips in dit topic. Was overigens niet van plan te gaan vallen (maar je weet het nooit), ik vindt het gewoon mooi staan (het oog wil ook wat). Nu hopen dat de bestelling snel komt 
Verstuurd vanaf mijn SM-T310 met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-T310 met Tapatalk
Handje 

- Jan6255
- Berichten: 9
- Lid geworden op: zo 29-04-2018, 00:34
- Mijn motor is een: Ondertussen eigenaar van een matgrijze DL 1000.
Re: Givi beugel
Ik heb Givi valbeugels op een DL 1000 (2016), en wil graag de SW Motech aluminium Carterbeschermer monteren, weet iemand of dit past?
- Sparkle Black Peter
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5152
- Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
- Woonplaats: Bij Tilburg
Re: Givi beugel
Jazeker past dit. Er worden 3 bevestigingssetjes bijgeleverd. Voor Givi, H&B en SW-Motech valbeugels.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
- Jan6255
- Berichten: 9
- Lid geworden op: zo 29-04-2018, 00:34
- Mijn motor is een: Ondertussen eigenaar van een matgrijze DL 1000.
Re: Givi beugel
Thanks.....dit was het antwoord waar ik op hoopte!!
Re: Givi beugel
Ik heb de givi beugels gemonteerd maar ik lijk wel een rijdende spaarpot op de weg. Het verbindingsstuk zit los en trilt heel erg. Iemand idee om dit vast te zetten?
Groet Ann
Groet Ann
- Paulus
- DL1000 berijder
- Berichten: 35
- Lid geworden op: vr 10-03-2017, 17:28
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL1000
Re: Givi beugel
Ann,
Ik neem even aan dat je de verbinding tussen de twee beugels bedoeld. Bij mij zitten daar twee rubber ringen. Geen trillingen dus. Hoe is dat bij jou gemonteerd?
Verstuurd vanaf mijn SM-T310 met Tapatalk
Ik neem even aan dat je de verbinding tussen de twee beugels bedoeld. Bij mij zitten daar twee rubber ringen. Geen trillingen dus. Hoe is dat bij jou gemonteerd?
Verstuurd vanaf mijn SM-T310 met Tapatalk
Handje 
