BerkRod is bezig met een compleet setje om je koffer naar achter te plaatsen. Stuur 'm anders even een mailte of PBtje.
Het gaat om dit setje:

Redhead schreef:OK Eddie,
na dit setje zijn er nog 2 setjes.
gr, Martin
doesie1990 schreef:Sh*t, net te laat.. mocht je er meer laten maken, ik houd me aanbevolen.
Wel effe opletten Pim.PDvD schreef:Ik ben toch echt benieuwd naar de omvang van jullie meisjes als ze er niet tussen passen....Heb zelf een GT en de keren dat ik met duo èn topkoffer reed was er gewoon ruimte zat hoor. Als ik alleen rijdt dan nog liever met bagagerol op mijn zadel dan met topkoffer (of bagagerol èn zijkoffers). Hoe verder de koffer naar achter staat des te instabieler wordt de motor op hogere snelheden. Het nog verder naar achter plaatsen lijkt mij dus echt geen optie.
Setje binnen en gemonteerd. Bedankt!V-TWim schreef:doesie1990 schreef:Sh*t, net te laat.. mocht je er meer laten maken, ik houd me aanbevolen.
Hier nog één die graag zo'n set wil.
Als je een gewone imbussleutel gebruikt gaan de zeskantjes vaak stuk als het wat vaster zit.Paarse_olifant schreef:Deze week het setje van Martin ontvangen (dank!).
Ik krijg alleen met geen mogelijkheid de boutjes waarmee de achterste kofferbevestiging (het blokje, twee boutjes van onder af) vast zit los. Het bagarek al gedemonteerd en op de werkbank. Met de inbussleutel draai ik de boutjes niet los maar verrot. Vol WD40 gespoten, maar alles zit zo strak dat dit er ook niet tussen loopt.
Iemand een idee?
Peter