Ik weet geen 130+, maar ik neem overmorgen mijn helmcamera mee en mijn missie wordt het om jou op film in de modder te zien donderen...

Heleen,Stroompje schreef:Rhino VStrom schreef:Leville,Leville schreef:Peter, hoe zit het met kleding? Want ik neem aan dat meer nodig is dan een textiel outfit en weglaarzen?
Hieronder het kledingadvies:
Kledingadvies
Sportieve vrijetijdskleding en enkelbedekkende schoenen met een goed profiel worden aanbevolen voor alle onderdelen. Wanneer u in bezit bent van motorkleding en motorlaarzen raden wij u aan deze mee te nemen. Een set reservekleding en een handdoek zijn welkom. De organisatie stelt beschermende pakken en helmen beschikbaar. De beschermende pakken kunnen over de kleding van de deelnemers worden aangetrokken.
Peter
Ik heb toch nog zo mijn bedenkingen over wat aan te trekken in de zandbak.......
Aangezien het sportief zweten zal worden lijkt me de leren broek niet je van het. Is de textielbroek oké? Of de spijkerbroek en een beschermend pak van de organisatie??
Wat is jouw advies Petra ........oh nee Peter
![]()
Niet overdrijven... de cursus zou om 10 uur beginnen. Ontvangst vanaf 9.30. Wij waren er om 9.46. Dus hoezo half uur en hoezo wachten? We waren mooi op tijd en jullie te vroeg!Jomme schreef: 1. De heer Frank R. moderator van dit forum, deed iedereen op zich wachten door bijna een half uur te laat te komen. Tsja, dat voelt zich belangrijk he, en dan moet het plebs maar wachten.....
Tja, Jomme, wat is groot. Ik had de grootste maat en dat was maar liefst 5XL, dus hoezo hebben ze geen grote maten. Het paste mij goed, dus als 5XL nog niet genoeg is, wordt het tijd om te gaan lijnen...Jomme schreef:2. Ze hebben daar geen grote maten van kledij. Dus als er nog gespierde Nederlanders plannen hebben - zelf een overalleke meenemen. Wat het resultaat is om een te kleinen overall aan te doen, ziet U op de foto's.
Chapeau! Gij zijt niet gevallen! Maar dan weet ik zeker dat je niet het maximale eruit hebt gehaald! Want dan was je zeker gevallen. Ik ben TWEE keer onderuit gegaan en heb zelfs ons beste paard in z'n pyama zien vallen!Jomme schreef:3. Voor de rest : keiplezant. Ik heb me de hele dag goed geamuseerd. Ik ben NIET gevallen, in tegenstelling tot 85 % van de aanwezige Nederlanders.
Hier ben ik het eindelijk een keer met eens! Bedankt Gerard en Nigel Rond!Jomme schreef:4. Ontvangst : perfect. Dat zijn echte profs, en ze weten wat ze doen en waarover ze praten. Ook de catering is perfect. Zeker aan te raden.
Ik was het niet, maar hoe weet jij nou dat iemand voor je de motor in de VIERDE versnelling heeft staan? Wegrijden vanuit stilstand lukte vanuit de TWEEDE versnelling al niet, dus voor het zelfde geld was het de tweede versnelling.Jomme schreef:een motor vanuit stilstaande fase in vierde versnelling een berg op laten rijden, gaat niet. Hoezeer de Nederlander ook probeerde, het ding viel steeds stil.
Daar sluit ik me ook bij aan. Het was een geweldige dag! Ondanks dat echt alles me nu pijn doet, heb ik me toch uitstekend vermaakt. Ik heb ongeveer anderhalf uur gefilmd en moet het nog allemaal uitzoeken, maar hier alvast een voorproefje!Jomme schreef:6. Ik hoop dat in de volgende sessies iedereen zich zo zal amuseren als wij gedaan hebben. Het was even een dag alle zorgen vergeten, en zich volledig concentreren.
Hej Coen!Coen12345 schreef:Als eerste met mij gaat het redelijk.
Ik hoop niet dat ik jullie dag al te veel heb beïnvloed.
Groeten,
Coen
Dat uitgerekend JIJ dat nou moet zeggen...Coen12345 schreef:Weetje wat me nou wel opvalt. Dat de groep van zaterdag veel sneller reed
Peter ik was gewoon even de waterdichtheid van mijn laarzen aan het testenRhino VStrom schreef: Er was zelfs iemand die dacht met een cursus 'DIEPZEEDUIKEN' bezig te zijn.
Dankjewel Aad!Aad900 schreef:Coen, jammer dat je onderuit bent gegaan. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig, sterkte kerel.
Rhino VStrom schreef:En?? Ronald, Heleen, Johan. F, Arjan, Eric en Johan.... zijn jullie er mentaal, geestelijk en lichamelijk klaar voor![]()
Morgen de GROTE dag. Aan het weer zal het niet liggen, wordt zo'n 16 gr. droog en zonnig. Dus, tot morgen in Brabant.
Peter
Er gaat ook op vrijdag een Ronald meeRonox schreef:Zit er nog een Ronald bij of bedoel je mij?Rhino VStrom schreef:En?? Ronald, Heleen, Johan. F, Arjan, Eric en Johan.... zijn jullie er mentaal, geestelijk en lichamelijk klaar voor![]()
Morgen de GROTE dag. Aan het weer zal het niet liggen, wordt zo'n 16 gr. droog en zonnig. Dus, tot morgen in Brabant.
Peter
Ik ga zaterdag pas mee hè! Maar heb er al erg veel zin in!!!
Ronox schreef:misschien voor jomme leuke info... WIJ ZIJN ALLEMAAL ONDERUIT GEGAAN(ultiem genot)