Framomile schreef:
Hoi ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar die stuurmoffen, heb je er foto's van? Wat kosten ze en waar heb je ze vandaan?
Ik heb deze besteld:
http://motoren.marktplaats.nl/accessoir ... fiets.html
Gisteren ben ik teruggekomen van mijn trip door Duitsland en heb ze dus goed kunnen testen.
Stoormoffen werken perfect! Ik heb met zomerhandschoenen in de moffen gereden, mijn 3-vinger handschoenen van ame zaten nog net zo in de kofferbak van het span, als ik ze er in heb gestopt.
het nadeel van die moffen is echter wel, dat het echt wennen is om je handen er in te frommelen. Even snel je hand van het stuur halen om je vizier te wissen is er niet bij. Je moet dat echt op een momentje doen als je niet hoeft te schakelen en/of in druk verkeer zit. Verder zie je natuurlijk niet waar je handen zitten, dus met handachoenen aan is het echt even zoeken waar je knipperlichtschakelaartje zit. Doordat de moffen tegen je hand zitten tijdens het bedienen van de schakelaars is het even zoeken, maar dat went wel.
De handvatverwarming heb ik alleen even gebruik toen m'n handschoenen nat geworden waren. Bij natte handschoenen doen de moffen het wat minder en dan is verwarming wel even lekker als ondersteuning.
Al met al ben ik blij met m'n moffen en gaan die er deze winter niet meer af.