zie de link naar de site van de tandriemaandrijfbedrijf
http://www.vh-motorradtechnik.de/produc ... 2i0ut76k14
lijkt me wel wat, geen ketting meer smeren
idd, helemaal gelijk!ArjanWaaijenberg schreef:Moet bij een nieuwe ketting de tandwielen niet vevangen worden?
Naar mijn idee missen ze een flink stuk omzetDie Umrüstung der DL 650 V-Strom ab Baujahr 2007 mit ABS ist aufgrund der längeren Schwinge nicht möglich!
Ja, las het ook, iemand een idee waarom het op de 650 niet zou kunnen? zo'n iets langere achterbrug kan toch niet echt een probleem zijn, of denk ik even te simpel?Dgr schreef:Ik had graag zo'n riemaandrijving gehad, maar omdat de >K7 modellen een langere achterbrug hebben gaat dat niet
Naar mijn idee missen ze een flink stuk omzetDie Umrüstung der DL 650 V-Strom ab Baujahr 2007 mit ABS ist aufgrund der längeren Schwinge nicht möglich!een groot van de DL's heeft inmiddels zo'n langere achterbrug!
Riem niet lang genoegFogel schreef:Ja, las het ook, iemand een idee waarom het op de 650 niet zou kunnen? zo'n iets langere achterbrug kan toch niet echt een probleem zijn, of denk ik even te simpel?Dgr schreef:Ik had graag zo'n riemaandrijving gehad, maar omdat de >K7 modellen een langere achterbrug hebben gaat dat niet
Naar mijn idee missen ze een flink stuk omzetDie Umrüstung der DL 650 V-Strom ab Baujahr 2007 mit ABS ist aufgrund der längeren Schwinge nicht möglich!een groot van de DL's heeft inmiddels zo'n langere achterbrug!
Fogel