Ik ben me aan het orienteren om mijn DL1000 te voorzien van Hyperpro veren zowel de voorvork als de achtervering, zijn hier rijders die daar ervaring mee hebben? zo ja hebben jullie dan ook de naloop veranderd en hoeveel?

B.V.D. Dwight7576
Heb mijn 1000 ook laten voorzien van deze veren door de firma Hyperpro, kan het aanraden !Dwight7576 schreef:Beste V-strom rijders
Ik ben me aan het orienteren om mijn DL1000 te voorzien van Hyperpro veren zowel de voorvork als de achtervering, zijn hier rijders die daar ervaring mee hebben? zo ja hebben jullie dan ook de naloop veranderd en hoeveel?![]()
![]()
B.V.D. Dwight7576
EXFShock schreef:Is inderdaad een wereld van verschil. en binnen de korste keren ga je de achterschokker oop vervangenJe kent je motor niet terug,
Een op maat gebouwde vering zoals ik doe geeft je meer zekerheid en vertrouwen in de motor. Niet meer doorduiken van de motor en strakker de bocht door, je kunt zelfs remmen zonder problemen in de bocht![]()
Succes, pm me maar voor een aanbieding.
Hoi Remko,Remko schreef:EXFShock schreef:Is inderdaad een wereld van verschil. en binnen de korste keren ga je de achterschokker oop vervangenJe kent je motor niet terug,
Een op maat gebouwde vering zoals ik doe geeft je meer zekerheid en vertrouwen in de motor. Niet meer doorduiken van de motor en strakker de bocht door, je kunt zelfs remmen zonder problemen in de bocht![]()
Succes, pm me maar voor een aanbieding.
Ten eerste a, staat er in je verwijzing naar je webadres een c waar die niet hoort
Ten tweede q, is de website nog wel erg in ontwikkeling!
Ten vijfde v, d'r zijn vast mensen die het bovenstaande als spam zullen zien!
Succes
EXFShock schreef:
zal mijn best doen om objectief een mening te geven over die zaken waar ik iets meer verstand van heb.
Bedankt,
groeten,
Bart
Dat klopt inderdaadEXFShock schreef:Vertel mij iets...
de mensen die het verschil kennen weten wel waar ik het over heb.
Wils schreef:Vandaag 9 zaterdag 19 juni) met onze Strom naar de Firma Promax in Schijndel geweest...http://www.promax-racing.nl/home.html
Die hebben een schokbrekerunit gemaakt, die voldoet naar onze wensen... dus het gewicht met duopass. + evt. bagage ...
De unit kostte 349 euries....incl montage (heb ik zelf mogen doen met beetje hulp erbij....) (vond ik wel leuk...)
Je kan daar op woensdag na, elke avond in de week + zaterdagmorgen terrecht... en word heel relaxed te woord gestaan en geholpen...
Superzaak!!!!!![]()
Motor rijd nu super strak door de bochten waar hij met de originele demper zwabberend door de bochten ging met duo achter op....(eerst dacht ik dat duo moest gaan afvallen...
) (....)
voorvering is natuurlijk ook bagger..... maar dat gaan we daar ook aan laten passen...( na de vakantie...)
Maar over de a. vering ben ik nu heeeel erg tevreden.... op foto is te zien hoeveel stelmogelijkheden ik nog heb.... boven zie je die 2 ringen.... die kunnen nog heel wat keertjes naar links gedraaid worden om de fiets nog wat hoger te laten komen voor als er flink wat bagage op komt in cmbi. met duo... nu ligt hij al strak op de weg maar er is genoeg "ruimte " om het allemaal op wens in te stellen...
Aan de onderkant zit een zwarte knop om de in/uit gaande demping te stellen..... 64 klikken kan hij verstellen.... nu staat hij op 44 en rijdt hij al goed met duo a.op maar ik ga eens kijken hoe de meest ideale afstelling gaat worden....![]()
Als ik vragen mag; wat is de prijs?Cronny schreef:Vandaag uiteindelijk tijd vrij om voorvorkveren van EXFShock te monteren.
Deze avond nog proefritje van ong. 100 KM gemaakt over vooral secundaire wegen,dit maakt een wereld van verschil met de nieuwe veren.
Kort samengevat:heel goede verenset voor een heel scherpe prijs