Deze keer viel de beurt aan de "kleine" Zumo 220, en ik dacht misschien is dit interessant op ons V-strom forum, waar ook liefhebbers van navigatie aanwezig zijn of voor de aspirant kopers van een navigatie toestel. Persoonlijk vind ik dit een leuk toestel voor op de motor, geen poespas of gadgets die niets met motorrijden te maken hebben, gewoon een recht toe recht aan navigatie apparaat. Wens jullie dan ook veel lees plezier

PVDK gehele test verslagPvdK.BE schreef:De algemene indruk van de Zumo 220 is heel goed. Heel budgettair kan je dit apparaat niet noemen. Er bestaan ondertussen GPS-toestellen die onder de kaap van de 100 euro duiken. Maar je krijgt voor de prijs van 449 euro wel een volwaardige 'echte' motornavigatie in een schokbestendige en stof- en waterdichte behuizing. Voorzien van de meest belangrijke functies en perfect inzetbaar zowel op als naast de motor is de Zumo 220 de uitgelezen keuze voor de motorrijder die eerder functioneel denkt en het financieel plaatje beperkt wil houden. Ik ben er van overtuigd dat de Zumo 220 een goed gepositioneerde uitbreiding is in het Garmin aanbod van motornavigatie. En gezien er niet meteen concurrentie op de markt is die een waardige offensief plant, maakt dat Garmin nog maar eens een deel van de consumentenmarkt op weet te eisen door het aanbieden van een degelijk product
Reactie's WP forum
Genoemde advies €449,- en daar krijg je het volgende voor: