Lijst:
1:Will (Willystrom)
2:Theo (Theo)

HAHAHA >>>> Hilarisch.... ik lach me iedere keer dood om die humor van jou, Joost!Joost schreef:Misschien een idee om de datum te verzetten?
Joost schreef:De rit van Moddergat tot Doodstil staat ook op 24/04 gepland. Daar zijn inmiddels 66 deelnemers ingeschreven. de beoogde 24 zal dus waarschijnlijk niet gered worden. Misschien een idee om de datum te verzetten?
Kermit schreef:Met de strom mee: van Moddergat tot Doodstil. formele mededelingen
Inschrijvingen en discussie graag in het volgende item, niet in deze draad.
We proberen nog 1 keer de 100 vol te maken. (maar het is niet erg als dit niet lukt). De datum in April staat weer gepland. De schaatsen in het vet en de motoren eruit.
Thema van dit jaar: nuvere plaknammen ofwel vreemde dorpsnamen.
Wat wordt er geboden:
-samenkomst en verwelkoming van vstromrijders in Motodrome Burgum
-aanbieden van een routebeschrijving
-spontane vorming van groepen die toevallig dezefde kant op rijden
-misschien samen ergens eten onderweg
-maximaal 200 km toeren langs vreemd klinkende dorpen, met afwisselende wegkwaliteiten
-geschikt voor ervaren en beginnende vstromrijders
-een gegarandeerd mooie tocht met bochten, weilanden, terpen, wierden, akkers, schilderachtige dorpen, molens,kerken, kroegen, plassen, meren, wad en rivieren
-volop gelegenheid om je te laten inspireren voor het verder optuigen van je fiets
eventuele aanvullende wensen graag zsm kenbaar maken
wat verwachten we:
- een volle tank
- een brommer die niet uit elkaar valt
- verantwoorde rijders die anderen niet in gevaar brengen
- bewustzijn van eigen verantwoording voor veiligheid
Belangrijke mededelingen volgen later in deze draad.
de organisatie,
Petra en Kermit
Elwin, zie: http://forum.v-strom.nl/viewtopic.php?f ... rek#p34796E-strommer schreef:Misschien ligt het aan mij maar ik kon eigenlijk ook niet opmaken aan de topics over de tourrit hoelaat we verzamelen/beginnen in Burgum.
Is er iemand die het al weet?
Elwin
Inderdaad als ze pas om 10:30 de eerste groep gaat rijden vindt ik eigenlijk zelfs half 9 een betere tijd, dan hebben we 2 uur de tijd en dat moet lukken tochWillystrom schreef:Dat klopt maar dat kwam omdat ik hoorde dat het een lange rit zou zijn en ze al om 09.30 uur uit Burgum wilde vertrekken.
Maar ik geloof dat nu de eerste pas om 10.30 uur vertrekken dus is m.i. 08.00 uur een prima vertrek tijd.
Als er mensen zijn die er anders over denken dan hoor ik dat wel,
Will
Hé Simo,SIMO schreef:Hallo,
Zoals vorig jaar zal ik ook aanwezig zijn bij de Mac Hoorn![]()
Gr,
Simo AMS
Hallo mensen,E-strommer schreef:Inderdaad als ze pas om 10:30 de eerste groep gaat rijden vindt ik eigenlijk zelfs half 9 een betere tijd, dan hebben we 2 uur de tijd en dat moet lukken tochWillystrom schreef:Dat klopt maar dat kwam omdat ik hoorde dat het een lange rit zou zijn en ze al om 09.30 uur uit Burgum wilde vertrekken.
Maar ik geloof dat nu de eerste pas om 10.30 uur vertrekken dus is m.i. 08.00 uur een prima vertrek tijd.
Als er mensen zijn die er anders over denken dan hoor ik dat wel,
Will![]()
Tenminste als jullie via de A7 rijden het is dan ongeveer 115km.
Elwin
Jep deze V stromer gaat ook!Framomile schreef:Oke ik ga nu plannen op 8:00u, er komt nog een andere V-strommer (peppi) naar mij toe en dan zijn we samen om 8:00uur bij de Mac.
Tot dan,
Groet Franc
Oke gezellig,Freeryders schreef:He Elwin,
Waar spreken jullie precies af dan sluit ik mij bij jullie aan?
Gr.
Danny
Lief dat jullie mij er twee keer inzetten maar dat is niet nodig hoor.SIMO schreef:Ik zie mij naam niet er tussen staan, hierbij nog een lijst update:
Tot zaterdag
1: Will (Willystrom)
2: Theo (Theo)
3: Perry(Beverstrom)
4: Nils (Meesterdesign)
5: Arnout (Tampert)
6: Johan (V-Strom Jopie)
7: Franc (framomile)
8: Hans (Dipper) Vanuit SHELL Wieringerwerf
9: Wim (Wimmus)
10: Elwin/E-Strommer (Den Haag)
11. Stephen/ V-stromrijder (monster)