Maar voor die paar euro verschil kan je wel zeggen dat je Strom met BMW-onderdelen is gemaakt !!!!WisselStrom schreef:Ik moet het nog even nakijken, maar op het eerste gezicht zijn de spiegels van de BWM exact gelijk aan die op de Aprillia. Alleen kosten de Aprillia's iets van €24,00 per stuk, en de BMW variant €56,00 per stuk. Maar dan heb je ook wel een spiegel die eeeh... als extra eeeh... nou ja, die gewoon veel duurder is
Wie wilt dat dan?Joskestiller schreef:Maar voor die paar euro verschil kan je wel zeggen dat je Strom met BMW-onderdelen is gemaakt !!!!
Zien er goed uit. Hoe is het zicht, vergeleken met origineel?Patrick8888 schreef:Ik heb ook andere spiegels op mijn V Strom gezet. Ten eerste omdat ik deze mooier vind en omdat er al kleine scheurtje in een plastic kapje kwamen.
...Om hier nog even op terug te komen; dit heb ik inmiddels geprobeerd. Als ik de spiegels naar binnen vouw, in de rij-richting, merk ik geen verbetering qua geflapper/windruis. Myth busted.Dgr schreef: Wel heb ik ooit eens op een amerikaans forum gelezen dat de spiegels (oa.) een oorzaak zouden zijn van de turbulentie?!
Dat wil ik nog eens gaan testen door de spiegels naar binnen te klappen en dan een stukje snelweg te rijden.
Zien er goed uit. Hoe is het zicht, vergeleken met origineel?Dgr schreef:Patrick8888 schreef:Ik heb ook andere spiegels op mijn V Strom gezet. Ten eerste omdat ik deze mooier vind en omdat er al kleine scheurtje in een plastic kapje kwamen.
he gast je hebt geluk deze moto staat te koop en je kan de vraag zelf stellen aan de verkoper.Michael schreef:Deze vnd ik op http://www.mpcycledesign.com/. Welke spiegel (merk) zou dit zijn.
Wel een beetje lef hebben om gaten in de kuip te boren
IMHO is dit de grootste onzin die er is. Maar je kunt dit eenvoudig zelf testen, schroef je spiegels eraf en ga een eindje rijden (wel steeds goed achterom kijken hè, net als op het rij-examen). Je zult geen enkel verschil merken. De vorm en hoogte van de ruit en de stand ervan zijn veel belangrijker voor de turbulentie rond je helm. Een kleine verandering hieraan geeft veel meer effect dan het al dan niet aanwezig zijn van spiegels ooit kunnen doen.WisselStrom schreef:Ik voel dat er redelijk wat rijwind naar binnen komt via de standaard spiegels. Ik heb de hoop dat deze spiegels wat minder herrie rond mijn helm zullen produceren.