Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
Jouw voorligger let ook zo op jou.
Stunten doe je maar in je eigen tijd.
Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
Het leek in Keulen wel een invasie van Koreanen, Japanners en Chinezen. Allemaal onbekende merken met tandwielen, banden, pakken en nog veel meer van die handel. Mensen waren er in overvloed; druk, druk en nog eens druk . Hieronder een aantal foto's:
KIJK ZE
Oplossing voor de winter?? De natte droom voor vele? Pimp-Up Your Strom in alle kleuren. Gladde band, Hoezo? Ook BMW gaat WIT. JA HOOR! de WITTE V-STROM.
Wit is HOT en Oranje. meer Blauw op straat toch! Om het af te leren jeugd Sentiment. Voor de Wintersport. MOOI, MOOI, MOOI. TOCH OOK WEL MOOI HOOR!!
HAVE FUN
Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Een mooie reportage Peter. Dus nu hebben we de witte Rhino dan echt in beeld. Ik vind hem heel fraai......maar voorlopig vermaak ik me maar op een gele misschien nog een beetje pimpen, wie weet
Geen foto van een DL1000, stond die er niet tussen, of kijk ik er over heen misschien.
Er gingen toch geruchten dat er een nieuwe 1000 zou komen in 2009
'k Vind die 'gepimpte' Strom nogal tegenvallen.
Als je een doorsnee neemt van alles extra's die mensen hier op hun Strom hebben zitten kom je op een uitgebreidere versie uit, dan wat Suzuki hier laat zien.
En verder niet meer dan een ander kleurtje en hier en daar een kleine wijziging.
't Is duidelijk, dat we voor een echte update moeten wachten tot 2010 of nog later.
Mmmm ff brainstormen:
SV800,
90Pk,
85Nm,
195 kg
ABS
Instelbare vering en demping voor/ achter
Xenon lampen, LED achter-/ knipper-/ Alarm-/ Parkeerlichten
Electr. verstelbare ruit
Modulesysteem voor alum. kofferset (Div. formaten uiteraard)
Boordcomputer:
- Restand km. benz. hoev. in ltrs/ km's
- 3 Tripmeters
- Verbruik
- Vernellingsindicator
- Snelheidsaanduiding op basis van GPS (dus wel nauwkeurig)
- On board GPS scherm
- Injectiemappings: Sport, Toer, Regen, Eco
(zucht.....)
Groeten;
Dyrck VStrom '06: Olive is the New Black Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
Dyrck schreef:'k Vind die 'gepimpte' Strom nogal tegenvallen.
Als je een doorsnee neemt van alles extra's die mensen hier op hun Strom hebben zitten kom je op een uitgebreidere versie uit, dan wat Suzuki hier laat zien.
En verder niet meer dan een ander kleurtje en hier en daar een kleine wijziging.
't Is duidelijk, dat we voor een echte update moeten wachten tot 2010 of nog later.
(zucht.....)
Volgens mij is het pimpen helemaal niet door Suzuki uitgevoerd, maar door Touratech. Alle spulletjes die ik aan de foto op de V-strom zie hangen kan je op hun website bestellen.
Moooie foto's trouwens, Peter. Op zo'n beurs is het echt watertanden. De Multistrada vind ik persoonlijk qua styling een veel mooiere fiets dan de V-strom. Vanwege het nogal bokkerige rijgedrag heb ik er niet voor gekozen, omdat mijn vrouw ook op de fiets moet kunnen rijden.
Ik vind de witte kleur niet bij ieder motor staan. Bij de Tiger is het prachtig bij de GS en de Strom (wat een afschuwelijke velgen) staat het wat minder. Maar dat is ieders persoonlijke smaak natuurlijk. Toch stappen wij met al dit mooie nieuws nogal makkelijk over een belangrijk ierts heen. De 1000! Nog een jaar in de huidige staat en je koopt een klassieker. Ik zou graag van de 650 overstappen op een 1000 met ABS en cardan? En ik denk een heleboel met mij. En wat te denken van de nieuwe Yamaha diversion. Nu nog 650 met een ketting, maar daar kan zo maar weer een 900 of 1000 met cardan op de matkt rollen. Het model ziet er prima uit.