Het grootste gedeelte van de trip gaat over bochtige asfaltwegen, maar er zit ook een stukje ofroad in. Het is goed te doen voor ieder niveau en door het gehanteerd voorrijdersysteem kan ieder z'n eigen tempo rijden!
Kortom, wie gaat er mee!

Met alle respect, maar diegene die dit financieel mee vindt vallen zal toch eens naar een dokter moeten!!!arno schreef:Kosten vallen reuze mee voor een volledig verzorgde trip: vanaf € 675,- (met eigen motor) en € 999,- inclusief nieuwe V-Strom.
Bovenstaande zojuist gelezen op http://blogger.xs4all.nl/jdonrust . . . . het blijven toch mooie plaatjesJDO schreef: "Op V-Strom avontuur in de materiaalbus
Donderdagmorgen om vijf uur dacht ik als de grote filosoof Vogelaar: 'Mijn griepje is geen statisch en afgerond gegeven. En daarom bestaat mijn griep niet!' Drie uur later stond ik op Eindhoven Airport in de rij naar Gerona. Om mee te doen aan de pilot van de Suzuki V-Strom Adventure trip door de Pyreneeën.
Toen ik blaffend, wankelend en koortsig in Spanje arriveerde, kreeg ik toch het idee dat het niet helemaal lekker zat. De aanloop naar de bergen heb ik daarom maar in de materiaalbus gedaan, samen met de reservemotor. Misschien iets minder avontuurlijk, maar ik heb meer gezweten dan de rest van de groep, dus waar hebben we het over. Zonder eten naar bed, dertien uur geslapen en toen kon het avontuur toch wel beginnen. Hier wat plaatjes."