Vraag 1:Bleustrom schreef:Hallo,wie slaapt er ook bij:
SimmervilleLaten we vast boeken met elkaar ,meld je aan ik heb al een mail verzonden om te reserveren....
Wie rijdt er mee omhoog op 20 April na verzameld te hebben om 10 uur bij Moordrecht bij het truckers restaurant.![]()
Groetjes Maarten
...een goed pension is inderdaad de bedoeling...andere mogelijke adressen zijn ook welkom aangezien wij vrijdag aanrijden.kermit schreef:... Maarten bedoelt pension/camping simmerwille in earnewâld, zo'n 10 km van de start...
Jammer, voor jullie, maar we zullen dit jaar proberen wat foto's te maken van het "avond programma"Stroompje schreef:......en ja hoor het gaat ook dit jaar weer niet lukken ......Stroom2 moet 2 late avonddiensten werken op vrijdag en zaterdag......
![]()
Dus geen overnachting voor ons.......![]()
Mijn reservering is ook wegBleustrom schreef:Hallo,wie slaapt er ook bij:
Simmerville![]()
Laten we vast boeken met elkaar ,meld je aan ik heb al een mail verzonden om te reserveren.![]()
Wie rijdt er mee omhoog op 20 April na verzameld te hebben om 10 uur bij Moordrecht bij het truckers restaurant.![]()
Groetjes Maarten
Gisteravond de mail naar simmervile verzonden en dus een kamer voor twee gereserveerd.Rhino VStrom schreef:...mijn reservering is ook wegen rij mee omhoog...
hoi hunter,Hunter6 schreef:Ook vanuit het oosten zijn er wellicht een paar geinteresseerden
Ik en nog 1 of 2 clubleden van een lokale club hebben misschien interesse.
Zou de route vooraf aangeleverd kunnen worden?
Liefst in Garmin formaat, maar vanaf het papier krijg ik hem ook wel in de GPS.
Hé Hunter, Nick en Rhino, dat kan inderdaad leuk worden, Tilburg - Zevenaar - Didam - eneh Oldenzaal zouden in Kampen elkaar kunnen ontmoeten, alleen die wil natuurlijk géén verplichtingen graagHunter6 schreef:...Ik en nog 1 of 2 clubleden van een lokale club hebben misschien interesse...Zou de route vooraf aangeleverd kunnen worden?
Heb ik gedaan..... maar dan in de Duitse versie...!!Hunter6 schreef:Misschien dan toch de route maar in Onroute uitzetten de volgende keerStroompje schreef:pfffff moet ik weer aan de slag..... net met veel geduld de route bijna klaar voor mijn TTR bram....![]()
Toch weer een Tientje extra voor in de tankRe: overnachting reservering 20 aprilpaul simm nieuw [info@simmerwille.nl]
Aan: blackstromNL@V-strom.nl
Sorry u heeft gelijk, als u 50,- overmaakt is het goed.
Mvg. Paul Bleckman.
----- Original Message -----
From: BlackstromNL@V-strom.nl
To: paul simm nieuw
Sent: Thursday, March 15, 2007 12:00 AM
Subject: RE: overnachting reservering 20 april
Goedenavond,
Dank voor uw bevestiging, die ik vandaag heb mogen ontvangen.
Vraag:
heb ik het misschien verkeert begrepen of is er inderdaad een fout in de rekening geslopen? nl.:
Op uw internet site ( http://www.simmerwille.nl/arr.htm" onclick="window.open(this.href);return false; ) staat het volgende vermeld:
Normaal betaald u voor een overnachting in ons pension 60,- in de maand april slechts 50,- per nacht per kamer incl. een uitgebreidt ontbijt met o.a. warme eigen gebakken broodjes.
Op de naar ons toe gezonden rekening staat een bedrag per nacht vermeld van 60,- euro. + 2 eur annuleringskosten, maakt samen een totaal van 62,-eur
en ook van Harteopgenomen in de lijst.Broekie schreef:@ kermit![]()
Bij deze meld ook ik mij van Harte aan voor deze toerrit,
Met vriendelijke groet, Hans
Dag Heleen,Stroompje schreef:Heb ik gedaan..... maar dan in de Duitse versie...!!Hunter6 schreef:Misschien dan toch de route maar in Onroute uitzetten de volgende keerStroompje schreef:pfffff moet ik weer aan de slag..... net met veel geduld de route bijna klaar voor mijn TTR bram....![]()
Ik heb een kaart print van de *.gdb route via via gekregen en zo de route nagemaakt.(Je moet wat.... als je geen mapsource hebt.)
Alleen bij het overzetten naar de TTR zag ik nog een paar foutjes.... dat moet ik nog even na lopen.....![]()
![]()
Ik weet niet hoe tochten hier verreden worden, maar vaak worden er kleinere groepen gevormd met elk een ervaren voorrijder. Deze voorrijder is het wel gewent om groepen bij elkaar te houden, en in het geval van kleinere groepen zal dat zeker lukken.Fjorgyn schreef:- Aangezien we in een (onofficieele) groep rijden: het is toch niet erg onhandig dat ik geen TTR/Garmin/Routerol/Tanktas heb? Ik neem aan dat ik de groep niet in één keer allemaal tegelijk kwijt ben![]()
![]()
kermit schreef:net als vorig jaar: (motorafstoffen in friesland) willen petra en ik op deze zaterdag de mooiste weggetjes in friesland gaan verkennen. iedereen die mee wil rijden, maar bij voorkeur op een vstrom, is welkom. vanwege de juridische aansprakelijkheid wordt het geen georganiseerde toerrit, maar een spontaan treffen, waarna een aantal motorfietsen toevallig achter iemand aan rijdt. je kunt zelf een groep formeren, alleen rijden, of kiezen achter iemand aan te rijden. iedereen blijft dus volledig verantwoordelijk voor zijn eigen veiligheid.
RIJAANWIJZINGEN:
let vooral op het afstand houden: de rijder voor je kan bij het aansnijden van bochten zijn plaats op de weg veranderen. de rijder voor je kan besluiten ander verkeer voor te laten gaan terwijl jij van plan bent door te rijden: let dus goed op je voorganger EN het overige verkeer. we rijden in landbouwgebied, houd dus ten allen tijde rekening met troep op de weg.
hoewel er bijna geen stoplichten in de route opgenomen zijn, is het in theorie toch mogelijk dat een groep in tweeën breekt. het is dan de bedoeling dat laatste rijder van de eerste groep de achtergebleven groep opwacht bij de eerstvolgende kruising of rotonde waar niet rechtdoor gereden wordt. in een grote groep wordt achterin doorgaans het hardst gereden ivm het zgn harmonica-effect.
we proberen de mooiste stukjes van 2006 erin te laten, maar wel variatie aan te brengen. waarschijnlijk wordt de afstand wel wat langer. en natuurlijk zoeken we een route zonder verkeerslichten en gatso's.
vorig jaar zijn we ook redelijk vroeg gestart met de aankondiging, en dat had een indrukwekkend resultaat: maar liefst 14 bladzijden correspondentie en een overweldigende opkomst.
we houden het tempo aantrekkelijk voor beginnende en gevorderde rijders.
oja: bij regen, storm en pekel rijden we niet. onderweg krijg je de gelegenheid een lunch te kopen op de pier in holwerd, en we zullen 2 keer tijd uittrekken voor een tank/plas/rookpauze.
vanaf 10 uur 's ochtends zijn wij aanwezig bij Jarno in Motodrome Burgum (Bergum), waar we een uurtje of zo besteden aan koffiedrinken, kennismaken. zelf zou ik graag ca 11 uur willen vertrekken.
de locatie kun je vinden op http://www.motodrome.nl" onclick="window.open(this.href);return false; . In friesland (fryslân) zijn de wegborden meestal friestalig (frysktalich), maar vind je op de kaart de nederlandse benaming. in burgum kun je een geprinte routeaanwijzing krijgen, en als je niet zolang kan wachten dan stuur ik je de tocht desgevraagd in mapsource formaat toe. (emailadres vereist)
belangrijke mededelingen over wijzingingen in de tocht zul je in dit, eerste bericht van dit onderwerp vinden.
Gewoon een excell bestand dus.markh schreef:@markh: xls formaat?
help me even: mapsource geeft de formaten gdb en mps. kun je hier ook mee uit de voeten??
Om van Mapsource een routebook te maken kun je het volgende doen of laten doenkermit schreef:misschien heeft iemand anders een suggestie hoe je het kaartbestand in tekst kan omtoveren?
Heb ik dan toch nog te voorbarig gereageerdOok ik heb daar een kamertje kunnen boeken voor € 45,- per nacht met sanitair op de kamer (dus volgens mij heb ik nu twee bedden om in te slapen
waarop ik reageerde metIk slaap dus alleen op een 2 pers. kamer. Mocht er nog iemand een slaapplaats zoeken, ik heb nog een bed "te huur" voor een schappelijk prijsje.
Ach wat maakt het ook uit InderdaadDag Rhino VStrom
Je hebt een PB-tje
Met vriendelijke en hartelijke groeten aan alle deelnemers, loat goanVolgens mij wordt het een gezellige boel in pension Simmerwille
@ Blackstrom: hier was ik zelf niet op gekomen...BlackstromNL schreef:Om van Mapsource een routebook te maken kun je het volgende doen of laten doenkermit schreef:misschien heeft iemand anders een suggestie hoe je het kaartbestand in tekst kan omtoveren?:
Roadbook uit mapsource is gereed, komt geheel overeen met de route uit mapsource.
- dubbel klikken op de route van in Mapsource > 'Route eigenschappen' wordt geopend
- selecteer de tab 'richtingen'
- ga op de eerste aanwijzing staan
- om alles te selecteren klik ctrl+a
- om alles te kopieeren klik ctrl+c
- open een excel bestand, klik in cel a1 en plak alle tekst
- om te plakken klik ctrl v
- pas de kolom breedte en tekstgrootte aan en geef de kolommen de zelfde naam als bij tab 'richtingen' staat
- selecteer kolom B en C, klik rechts met de muis en kies voor 'insert/invoegen'
- selecteer kolom e en f met de afstanden en knip met ctrl+x
- zet de cursor in cel b1 en plak de geselecteerde tekst met ctrl+v
- bepaal zelf of je de kolommen g en h wilt verplaatsen of niet.
suc6