Ik ben opzoek naar een top-koffer voor de DL 1000 (A) uit 2019. Voornamelijk voor woon-werk verkeer gebruik.
Op het moment staat de voorkeur op de outback alu zwart van Givi. Op rad eu kwam de volgende configuratie tegen;
"SUZUKI DL 1000 V-Strom (17 > 19) met topkofferhouder SR3112 en eventueel extra plaat" samen voor rond de 525-, op rad.eu.
Wat bedoelen ze nou met extra plaat? En kan ik de koffer er met de bovenstaande configuratie er ook af halen of moet dat extra plaat bij komen voor de functionaliteit?
Volgens mij kan ik het wel goedkoper vinden op nr1motor of motorcenter (enige ervaring of tips met de webwinkes?)
Ik heb e.e.a. lopen lezen op de forum maar ik kwam er niet echt uit.
Andere tip en topcase dat ik voorbij heb zien komen is de TRAX ADV top case van SW-motech. Echter komt deze zonder slot. Is dat makkelijk om zelf te monteren? Kwa looks vind ik de GIVI mooier, maar mocht het +- 150 schelen zou ik wel willen kijken naar deze variant uiteraard.
Binnenkort is de motorbeurs en zal ook wachten met bestellen tot die tijd. Wellicht kan je daar ook koffers kopen?

Enige directe links (als het mag op de forum) of 2de hands ben ik ook geïnteresseerd. bedankt voor het lezen en eventueel tips die er wordt gegeven!