De dag na het ongeluk is Jeroen pas geopereerd (6 uur lang) en toen zijn we in het ziekenhuis gebleven en hebben we van alles geregeld met de verzekering, de politie en het thuisfront. Daarnaast ben ik nog teruggereden naar het berger waar de motor lag (ritje van 2x2 uur), omdat in de kapot geknipte jas van Jeroen (die de koffer van de motor) de sleutels van de auto in Cherbourg zat

. Tijdens dit ritje bleek wel de noodreparatie van de lekke band niet meer goed te werken en liep mijn band langzaam leeg (ook dat nog).
De dag erna (tweede dag na het ongeluk) hebben we 's ochtends met Jeroen ontbeten in het ziekenhuis (en was alles onder controle), is Jasper daarna alvast richting ring of Kerry gereden en ik heb ik bij een motorzaak mijn achterband laten vervangen en ben Jasper achterna gereden (die kerel maakt zo veel foto's dat dat gemakkelijk te doen was

). Gelukkig toen nog een prachtige rit gemaakt! 's Avonds stonden we weer om 22:00 uur aan Jeroens bed in het ziekenhuis en daarna hebben we alles verwerkt tot diep in de nacht in de kroeg!
De laatste dag terug hebben we eerst 's ochtends de vriendin van Jeroen ontvangen op het vliegveld en zijn toen rechtstreeks naar de boot gereden. De zuidkust is sowiezo niet zo bijzonder...
Rollercoaster weekje dus, maar ondanks de ellende van Jeroen een erg positief beeld overgehouden van Ierland! (zeker qua mensen)