Starten deed de Strom niet meer na een half jaar stilstaan (normaal deed ie het na de winter altijd perfect) dus maar een nieuwe ge-accu er in.
Vandaag rijden... en bij doortrekken begon de strom vreselijk te horten en te stoten. In laag toeren wegrijden en optrekken resulteert in zwaarbokkerig gedrag of alles uitvalt lijkt wel (echter de rest deed het nog gewoon) Ik dacht dus aan oude benzine of vervuiling in de sproeiers. Flesje van die schaanmaakmeuk door de benzine heen heeft in het verleden wel geholpen... echter na een kilometer of 80 nog geen verschil. De ene keer wel en de andere keer niet... erg vreemd.. tijdens inhaalacties leek het er motor is op of iemand de rode knop indrukte en gelijk weer losliet en dat resulteert dus weer in zwaar de vering induiken door die leuke V-Twin.
Wat ook plots het geval was dat was de teller... die deed niets meer met starten.. of liep op in de startmodus en de wijzers blijven plots stilstaan. Op het eind van de rit deden de tellers zelfs helemaal niets meer bij het opstarten en was het slechts mijn "Vrij" lampje dat het nog deed.
Knipperlichten doen het ook niet meer, slechts continu allemaal tegelijk flets branden. Dit was ook het geval bij het starten van de motor maar daarna ging alles gelijk weer uit.
Iemand een idee wat dit allemaal kan zijn? Ik ga in ieder geval de boel uitkleden en alle stekkertjes nalopen en droogblazen. Maar verder? Alle tips zijn welkom!
Hieronder fotos van mijn running lights... zoals dit in de us a heet... alleen bij mij is het niet gewenst.