Heb overigens erg veel plezier gehad met mijn MTN. Super band. Nu gaan we deze eens proberen.
Iemand ervaring met deze band?
Je spreekt jezelf tegen. [FACE WITH TEARS OF JOY]...sliks in het bos en noppen op circuit....dat is voor mij nog altijd een combi van ondergrond EN soort band. Helemaal omdat er tussen sliks en noppen nog best veel bandjes op de markt zijn [WINKING FACE]Michael schreef:Sliks in het bos en noppen op het circuit.
[FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]
De ondergrond bepaald de grip. Je zou dan kunnen stellen dat de grip daardoor bepaald wordt en niet door de band.
Chinaband+regen=Michael schreef:Zijn er ook banden zonder grip?
Kom op Rembrandt. Je gaat ons niet vertellen dat je nog steeds die dijken niet gezien hebt.R.Vanmeegen schreef:Ja zeker. Laatste keer gereden op 28 december.
Banden bevallen me prima. Doen niet onder voor de MTN. Of ze beter zijn... nog geen idee. Ik heb mijn favoriete rondje over de dijken nog niet gereden.
Nog geen 1000km er mee gereden. Maar ik heb er een goed gevoel bij. Het lijkt of ze meer kleven dan de A40. Van trillingen of iets dergelijks is mij nog niets gebleken. Benieuwd hoe het verder gaat.Sofar so goodRedStrom schreef: ma 10-07-2017, 08:36 En Aad, hoe bevallen de Pirelli's tot nu toe?
Merk je al verschil met de A40's?
Dan zal ik mijn ervaring ook maar eens melden:Stromjäger schreef: za 15-10-2016, 11:35 De Pirelli Scorpion Trail II is door een vertegenwoordiger van Pirelli beoordeeld n.a.v. mijn klacht dat mijn DL1000 (nieuw model) zo zoekerig was en vanaf 170 km/u ernstig ging pendelen.
--knip--
Nog een opmerking mijnerzijds:
men heeft alleen gesproken over de DL1000 L-serie. Over de DL1000 K-serie en de DL650 K en L-serie) is niets gezegd. De PSTII kan dus bij die motoren gewoon goed zijn.
Nobbie schreef: vr 24-08-2018, 10:51 hoi,
ik was wat aan het zoeken voor de bandenspanning voor de Trail2 en ik kwam uit op de officiele Pirelle side en daar dat stond dat de achter band 2.8 bar moet staan en voor 2.25 bar dat laatste voor de voorband ok dat kan ik nog wel geloven maar 2.8 bar ??
waar op hebben jullie de banden op staan ik op 2.5 achter en 2.2 bar voor.
ik heb een 650 2008
Dat verbaasde me juist.RedStrom schreef: vr 27-04-2018, 09:44 Maar ik neem aan dat je settings niet veel anders zijn dan met de Anakees. Misschien iets verlopen, verkeerde kant uitgedraaid, te ver doorgestoken, ... ?
Kom je van een ander type motor Nobbie?Nobbie schreef: vr 24-08-2018, 10:51 hoi,
ik was wat aan het zoeken voor de bandenspanning voor de Trail2 en ik kwam uit op de officiele Pirelle side en daar dat stond dat de achter band 2.8 bar moet staan en voor 2.25 bar dat laatste voor de voorband ok dat kan ik nog wel geloven maar 2.8 bar ??
waar op hebben jullie de banden op staan ik op 2.5 achter en 2.2 bar voor.
ik heb een 650 2008